Rondreis Amerika, reisgenootje gezocht!

Hallo!

Ik ben eigenlijk al een tijdje van plan om op reis te gaan, en ik zou het nu wel willen waarmaken.
Ik heb zitten denken aan australie, new zealand., maar ook amerika!
en dan gewoon lekker rond touren, wat werken onderweg als mogelijk is. En veel dingen zien en doen natuurlijk!
low budget als het even kan, ook denkend aan couchsurfing!
Wie zou er met mij mee willen? want ik zoek nog een reisgenootje die hetzelfde wil.
Evt in een groepje lijkt me ook leuk! 3/4 mensen.
een auto huren en er lekker opuit. dus rijbewijs zou handig zijn!
Je kunt me berichten als je interesse hebt om mee te gaan. Ik heb verder geen concrete plannen gemaakt, want dit wil ik samen doen.

ik hoor wel van jullie! hoop ik;)

groetjes Aranka (20 jaar)

He aranka,

Heb je al succes? Wil wel mee low budget, maar heb geen rijbewijs.

grt

Hallo,
Ik ben Roseanne (19) en zit er ook aan te denken om op reis te gaan. Heb jij al plannen gemaakt? Ik sta heel open voor alles, heb weinig tot geen reiservaring. Ik heb wel een rijbewijs. Wil je me laten weten hoe je plannen er nu voor staan?
groetjes
Roseanne

Hai,

Ik ben Marijke, 21 jaar en over niet al te lange tijd afgestudeerd. Ook ik wil graag reizen; Noord-Amerika, Australië, wie weet welke mooie landen nog meer. Wil graag leuke dingen zien en lekker er op uit met een auto lijkt me ook wel wat. Werken in een summercamp lijkt me ook super. En idd heelll graag low-budget. Ik ben in bezit van een rijbewijs.
Hoe lang zijn jullie van plan te gaan en wanneer?

Groetjes Marijke

Hallo Allemaal!

Sorry voor de wat late reactie,

ik heb het erg druk gehad! Ik heb ook nog helemaal niets geboekt of niets gepland.
Ik zou dit evt. in overleg willen doen met mensen die ook de plannen hebben.

Dan kan je toch samen een leuke route of zelfs land uitzoeken.
Als ik bv kijk naar de reactie van marijke!
Ik heb ook verschillende landen in mijn hoofd.
America, australia maar ook new zealand.
Dus wat dat betreft :wink:
Delen van canada lijken me ook gaaf!
Er is gewoon teveel te zien. Dus ik doe dit graag in overleg!

Ik ben van plan om 2 augustus naar de VS te gaan. Vlucht boeken naar Miami, of New York, of Los Angeles. Gewoon rondreizen, zien waar we uitkomen en rond 31 augustus weer naar huis ivm met studie. Iemand die ook naar zoiets op zoek is?

Hallo,

Ik wil ook nog de wereld zien alvorens ik mij ga settelen met mijn vriend.
Ik ben wel 25, toch wel een beetje ouder als jullie.

Wil vooral Amerika doen, lijkt me de max!!
Heb een rijbewijs, dus zeker interesse ook van deze kant :slight_smile:

Groetjes

Hoi Allemaal,

Ik ben zelf van plan om in september/ oktober de westkust van Amerika te ontdekken. Mocht er iemand dezelfde ideeen hebben of tips hebben, laat het me maar weten.

Hallo!

Ik zou eingelijk in sept/okt 2 weken naar Amerika gaan (1 week New York en 1 week LA), maar mijn vriendin heeft helaas moeten afzeggen ivm met school.
Ik zou nog wel heel graag naar Amerika willen gaan en wat gaan rond reizen.
Ik sta echter ook open voor andere landen. Bijv. Zuid- Amerika, Nieuw Zeeland en Australie lijken me ook geweldig.
Dus als je interesse hebt, laat me dan iets weten :wink:

Groetjes,
Lorena (22)

Ik ben inderdaad nog wel van plan om te gaan. Alleen een hele rondreis door de westkust, daarvoor is het denk wel erg kort dag, zeg nooit nooit. Ik zit nu zelf te denken om een gedeelte van de westkust te doen ( las vegas-los angelos-san francisco en de dingen die daar op de weg liggen. Wil er ongeveer 2 weken voor uittrekken om die omgeving te gaan bekijken en dingen te ondernemen. Vlucht en auto had ik al gezien, dat kost ongeveer 800-900 euro bij elkaar. Daar komt dan de rest nog bij, maar dat is natuurlijk naar eigen invulling.

New york ga ik zelf van de winter naar toe, dus dat ik geen optie voor mij in sept/ okt. Ben daar zelf al weleens geweest, maar dat is ook alweer bijna 4 jaar geleden. Dat moet je gewoon zien en meemaken.

Mijn plan is om deze zomer… eind juli/ begin aug naar Noord Amerika te gaan…!
Verder nog geen plannen maar wil sowieso naar NYC! Ik heb 3 a 4 weken de tijd…
Het lijkt mij leuk om met iemand samen te gaan…
Wil wel dingen bekijken, maar ben zeker in voor een feestje maar een dagje relaxen vind ik ook prima!
Groetjes, Michelle ( 21 jaar )

Hoi marijke,

ik las dat je eventueel op een summercamp in amerika wilde gaan werken? daar ben ik momenteel ook mee bezig en het zou super zijn als het doorgaat, als het niet doorgaat ga ik zowieso reisen, waarheen weet ik nog niet, maar amerika is altijd mooi om doorheen te toeren.
als summercamp niet doorgaat zou ik graag met meerdere door amerika willen toeren, low budget,
Ik ben Mark 23 jaar, afgelopen zomer afgestudeerd en sta klaar om te gaan reizen, ben al een half jaar in indonesie geweest en in een maand tijd heb ik, thailand, malaysie, singapore en borneo aangedaan.

wanneer kan of wil iedereen vertrekken??

gr, Mark

Ola!
Wow! Dat klinkt allemaal wel erg leuk!
Maar wanneer is de planning dat iedereen wil gaan? En voor hoelang?
Hebben we het over een paar maanden of een paar weken?
Ik zou heel graag mee willen, het lijkt me echt super!
Maar ik kan pas vanaf 2011 mee, ik weet niet of meerdere mensen dit in gedachten hadden?
Rijbewijs is no problemo, ik ben nu 23 (dan 24). En het klinkt echt super!

Greets…
Laura

Is er al iets meer bekend? Ik stel me ook wel beschikbaar…

Ben beschikbaar eind september, noord-amerika, australie etc… geen voorkeur ofzo.
Heb ook een rijbewijs, word deze zomer 20 jaar!