December 2015 USA / Australie voor 4 maanden

Hoi!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot die samen met mij wil touren door de USA. Ik heb geen strakke plannen, leef bij de dag met lonely planet in de hand. Leek me te gek om eens een camper te huren en door Noord-Amerika te rijden. En wellicht, als er nog tijd over is, een uitstap te maken naar Australie.
Mijn vrienden hebben allemaal grote-mensen-plannen. Ik wil zelf graag ook aan het reizen vasthouden.

Over mij: ik ben een zonmens, flexibel ingesteld, altijd in voor een geintje, houdt van uitdagingen (ram :)) en heb t idee dat ik nooit uitgekeken raak op deze aardbol.

Over jou: flexibel, leeftijd tussen de 20 en 35, zin om de USA te zien. O ja, en een rijbewijs is ook wel handig :).

Stuur me een privebericht als je interesse hebt!

Klinkt als mijn ideale reis! Helaas heb ik dit jaar al een paar gepland :frowning:

Ah, dat is jammer! Mocht je nog van plannen wisselen dan hoor ik het graag :).
Nu hopen dat er nog meer mensen dit idee aantrekkelijk vinden.

Vast wel! Wie weet volgend jaar voor mij! (Val wel net buiten je leeftijdscategorie, 36 :p, al ben ik behoorlijk onvolwassen af en toe haha)

Dat is een voortreffelijk plan! Alleen je schreef dat je een ‘zonnemens’ bent… Vlgs mij is het is Canada ontzettend koud in die tijd van het jaar…v