Reisgenoot gezocht september t/m maart Australië/NZ of zuid Amerika

Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een reisgeno(oten) die samen met mij of gedeeltelijk een half jaar wil reizen.
ik ben 35 jaar en zou graag meer van de wereld zien. Mijn voorkeur gaat uit om een paar maanden Australië te doen, daarna nog ca. 1,5 maand NZ en dan zou ik ook nog graag naar de Filipijnen willen. Vervolgens heb ik nog geen plannen. Ook zuid Amerika trekt mij, landen als Peru, Equador, Chili. Graag reis ik met een reisgenoot, dus zodoende mijn oproep. Ben verder sportief ingesteld en vind natuur en afwisselend met cultuur erg leuk. Ook zogaande eens ergens in een bar te belanden of ff relaxen op het strand lijkt me tof. Het reizen in Australië met een auto of een camper lijkt me erg gaaf om te doen en te genieten van de vrijheid.
Ben niet het type die in bedden wil liggen, waar de mieren polonaise over het bed lopen en met 30 man met 1 wc moet delen en een douche :). Verder maakt het me niet veel uit, qua eten oid.
Mocht je het leuk vinden te reizen met me, of om een gedeelte samen te reizen, hoor ik het graag van je.

greetz,
steve

Hallo Steve ik wil dit najaar een lange reis maken door zuid amerika. Start zo ongeveer in oktober. Je omschrijving lijkt me wel wat. Waar woon je in NL? vrgrt David