Reispartner gezocht

Hoi iedereen !

Ik ben van plan om in de maand juli van New York naar San Francisco te reizen (andere ideeën zijn ook welkom… )

Ik hou het graag een beetje low budget, maar wil ook wel heel wat leuke dingen doen !!!
Misschien een camper huren, als de prijzen meevallen,
of met de rugzak, hostels doen, en eventueel een stuk liften of via websites road share op goedkope manier …
Zo beleef je natuurlijk NOG meer …

Iemand interesse om met mij mee te gaan ? (of een stukje mee te reizen)

Ik ben een meisje van 28 uit Belgie, …

Groetjes

heey Liesbetg

Ik wou je een prive berichtje sturen maar dat was niet mogelijk. Maar leuk idee zeg een maandje te gaan reizen in Amerika volgend jaar. Heb je al concrete plannen? Zelf wil ik namelijk rond die tijd ook weg want heb dan als goed is me opleiding afgerond en ben aan het bedenken wat ik dan precies wil. Amerika en nieuw zeeland staan iig hoog aan me lijstje om naar toe te gaan. Zelf ben ik bijna 25 en woonachtig in Den Bosch graag wil ik nog veel reizen en leuke dingen doen en ontdekken. Lijkt me leuk wat van je te horen :smiley:

Groetjes Samantha

Hey Samantha,
Gaaf dat dan je studie is afgelopen, lijkt het je ook niet leuk om in juli naar thailand, laos, vietnam en cambodja tegaan ipv Amerika?
Ben zelf een een jongen van 23 jaar uit omgeving waalwijk, dichtbij…
Miss hoor ik je nog…

Groetjes

Hoi . mag ik mijn voorstellen. . Ik ben sarge (via email of pb zal ik mijn echte id geven. excuseer verblijf graag anoniem op openbaar forums) en woon in West vlaanderen aan zee. Wil paar maanden gaan rondreizen . Verschillende landen bezoeken waaronder usa (heb er ca 5jr gewoond). Leukste is om met verschillende leuke mensen daar rond te reizen misschien. Lijkt ge da ook plezant? Een auto huren daar en rondreizen oa ny. oostkust. West kust. Andere ideeën welkom natuurlijk. Kent ge nog meer leuke mensen die mee zouden willen gaan? Verblijven in Motels. Hotels. B&b of hostels . Met groepje is ook stuk veiliger natuurlijk
mocht ge interesse hebben en x willen afspreken ?? ideeën bepraten ed. Greetz sarge