Reisgenootje gezocht, Latijns Amerika, november december 2008

Hoi mensen,
Ik ben student industriële vormgeving aan de design academie in Eindhoven,
Voor komend studie jaar ben ik van plan om pas het 2e semester te beginnen dat is in januari.
Tot die tijd wil ik rondreizen door Latijns Amerika. Ik hen nog geen specifiek plan. En wil dit graag met iemand anders uitzoeken, graag houd ik het reisgedeelte low budget zo dat er geld over blijft voor leuke dingen tijdens de reis.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de cultuur en natuur, waar ik dan ook zo veel mogelijk van wil zien. Een weekje strand haverwegen de reis lijkt me ook wel een goed plan.
Ik zoek een reisgenoot, om dat ik verwacht hier veel nieuwe indrukken op te doen en die graag met iemand wil delen plus de financiële voordelen en veiligheid is met 2 personen een stuk aantrekkelijker.
Het liefst reis in november en december, eerder vind ik ook goed als je dat beter uit komt. Daarna begint mijn studie weer.
Heb jij ongeveer de zelfde interesse?
laat het mij weten en misschien kunnen we dan samen naar zuid Amerika.
O ja ik ben een jongen 25 jaar en woon in Eindhoven.
Groetjes joep,:wereld:

Hoi Joep,

Heb je al enkele landen in gedachten die je zou willen bezoeken?
Op 8 november vertrek ik namelijk naar Mexico city!
Ik wil 5 maanden door Mexico, Belize, Guatemala, honduras, costa Rica en Panama reizen. Op 28 maart vlieg ik weer van Panama City naar amsterdam. Voor deze reis zoek ik ook een reisgenoot die net als ik van ondernemen houd en veel cultuur wilt proeven.
Ik ben een meid van 27 jaar en kom toevallig ook uit Eindhoven. Voor deze reis heb ik in 2004/2005 9 maanden door Azië, Australië, Nieuw Zeeland en Fiji gereisd en nog 2 weken New York onvelig gemaakt.
De reis wil ik low budget houden om zo veel andere leuken dingen te kunnen doen, zoals een keer duiken ofzo.

Spreekt het je aan??? Mail me dan op [EMAIL=“s_van_hattum@hotmail.com”]s_van_hattum@hotmail.com

Greetings,
Saskia

Hey hola, ben een meisje van 36 en vertrek eind september naar Peru, wil daar gaan rondreizen tot 25 oktober. Ik hou ook het graag low budget en geniet liefst van zoveel mogelijk cultuur en maak graag kennis met de lokale bevolking.
Ik ben wel van Antwetrpen in België maar we kunnen eventueel afspreken in Lima. Ik vertrek op 29 September.

Greetz Linne:dag:

Hey Joep!
Gewoon wat eerder gaan, ik vetrek nl 16 september naar Buenos Aires! Ga de 1e 3 á 4 weken spaans leren en (moet nog even uitzoeken hoe en wat precies) waarschijnlijk in een gastgezin zitten om echt de sfeer van de mensen daar te proeven. Daarna ga ik verder reizen door waarschijnlijk Chilli, Bolivia, Peru en dan Ecuador om vanuit daar weer terug te gaan naar Nederland. Ik denk dat ik ongeveer 5 maanden weg ga blijven, misschien korter, misschien langer. Lijkt het je leuk om (deels) samen te reizen dan hoor ik het wel!
Groetjes Susan (susanvgestel@hotmail.com)
Ohja, ik ben 21 jaar en t komt allemaal uit de buurt hier, ik woon nl in een dorp tussen Eindhoven en Den Bosch in.

hoi saskia,

ik was zelf aan t denken om van colombia, ecqador, peru, chili en dan brazilie te doen.
dat is helaas net de andere kant uit van waar jij naartoe wilt.
verder komen de plannen wel erg bicht in de buurt.
mischien kunnen we toch eens afspreken om elkaar een beetje te helpen bij de planning van onze reizen.

groetjes joep

hoi linne:wink:

waneer jij trug komt ben ik nog niet vertrokken vrees ik.
mischien moeten we dan maar in antwerpen afspreken dan ben ik wel benieuwd wat je allemaal hebt beleeft peru word namelijk ook mijn hoofd bestemming waar ik t langste wil blijven tijdens mijn reis.

groetjes joep

hey susan,

spaans leren wilde ik niet gaandoen. maar vanaf het moment dat je wilt gaan rond reizen lijkt t me zeker leuk om een stuk met je mee te reizen. mischien kunn we ergens halverwegen met elkaar afspreken?
groetjes.