Reisgenootje gezocht, Latijns Amerika, november december 2008

Hoi mensen,
Ik ben student industriële vormgeving aan de design academie in Eindhoven,
Voor komend studie jaar ben ik van plan om pas het 2e semester te beginnen dat is in januari.
Tot die tijd wil ik rondreizen door Latijns Amerika. Ik hen nog geen specifiek plan. En wil dit graag met iemand anders uitzoeken, graag houd ik het reisgedeelte low budget zo dat er geld over blijft voor leuke dingen tijdens de reis.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de cultuur en natuur, waar ik dan ook zo veel mogelijk van wil zien. Een weekje strand haverwegen de reis lijkt me ook wel een goed plan.
Ik zoek een reisgenoot, om dat ik verwacht hier veel nieuwe indrukken op te doen en die graag met iemand wil delen plus de financiële voordelen en veiligheid is met 2 personen een stuk aantrekkelijker.
Het liefst reis in november en december, eerder vind ik ook goed als je dat beter uit komt. Daarna begint mijn studie weer.
Heb jij ongeveer de zelfde interesse?
laat het mij weten en misschien kunnen we dan samen naar zuid Amerika.
O ja ik ben een jongen 25 jaar en woon in Eindhoven.
Groetjes joep,:wereld:

Hoi Joep,

Heb je al enkele landen in gedachten die je zou willen bezoeken?
Op 8 november vertrek ik namelijk naar Mexico city!
Ik wil 5 maanden door Mexico, Belize, Guatemala, honduras, costa Rica en Panama reizen. Op 28 maart vlieg ik weer van Panama City naar amsterdam. Voor deze reis zoek ik ook een reisgenoot die net als ik van ondernemen houd en veel cultuur wilt proeven.
Ik ben een meid van 27 jaar en kom toevallig ook uit Eindhoven. Voor deze reis heb ik in 2004/2005 9 maanden door Azië, Australië, Nieuw Zeeland en Fiji gereisd en nog 2 weken New York onvelig gemaakt.
De reis wil ik low budget houden om zo veel andere leuken dingen te kunnen doen, zoals een keer duiken ofzo.

Spreekt het je aan??? Mail me dan op [EMAIL=“s_van_hattum@hotmail.com”]s_van_hattum@hotmail.com

Greetings,
Saskia