Ben een sportieve, avontuurlijke meid van 24 met al een beetje reiservaring.
Mijn droom is om volgend jaar, nog geen vaste datum, lekker op reis te gaan. Ff lekker weg uit ons kleine landje:retard: en veel dingen te zien en te doen.
Op mijn lijstje staan in ieder geval Azie, Australie, eventueel Nieuw zeeland(ben hier al geweest), Zuid Amerika en midden amerika. En tja als het leuk is zie ik wel waar ik terecht kom. Ben dan niet tijd gebonden en dit alles in ongeveer aan jaartje ofzo. Eventueel tussendoor werken om natuurlijk het budget een beetje op pijl te houden!
Ben nu nog van plan om dit in m’n eentje te doen, maar is natuurlijk veel gezellig met nog iemand of meerdere! Dus zou je dit ook graag willen en het is nog geen werkelijkheid geworden, laat maar weten!!
Al een reisgenootje gevonden? Ik ben een vrolijke, vriendelijke meid van 21 met hetzelfde verhaal als jij: wie weet is het gezellig een tijdje samen op te trekken!
Heb je al iemand gevonden? Ik zou precies hetzelfde willen, alleen staat bij mij Azie en Zuid - Midden Amerika op mijn verlanglijstje. Australie lijkt me ook super, maar is toch goed geregeld daar en het lijkt mij leuk om me in een echt avontuur te storten.Heb in europa wel wat gezien en heb zelf 2 jaar geleden 5 maanden op een eiland in de Caribbean gewoont en gewerkt. Zou ook graag in deze landen korte tijd vrijwilligerswerk willen doen zodat je echt iets van een land ziet en de bevolking en cultuur leert kennen. Zou binnen nu en een half jaar best weg willen voor onbepaalde tijd.
hoe staat het met je plannen ? al een reisgenootje gevonden zal me eerst ff voorstellen ben een jongen van 22 woonachtend in friesland mij plannen zijn ongeer de zelfde als die van jou dus lijkt het je leuk om in contact te komen met mij mail me dan of voeg me toe op msn Daniel_love_2003@hotmail.com