Reisgenoot voor ong. april 2011 Azie of USA/Canada

Hallo,

Mijn titel is een beetje vaag, dus die zal ik eerst even uitleggen.
Ik wil zo rond maart/april/mei 2011 een paar weken gaan rondreizen.
Ik heb nog niet echt een land(en) in gedachten, wel wil ik het liefste of richting Azie of richting USA/Canada.
Ik heb al wel wat reiservaring, zo heb ik interrail door Europa, Vrijwilligerswerk in Zuid Afrika en een taal en rondreis door Costa Rica al achter de rug.
Ik heb gemerkt dat ik alleen reizen wel leuk vind, maar dat ik toch altijd iemand mis waarmee je langere tijd optrekt en waarmee je alles kunt delen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een reisgenootje voor die paar weken!

Ik ben een gezellig meisje van 22 jaar, dat op dit moment een paar maanden vrij heeft. In september start ik aan de universiteit met pedagogische wetenschappen en tot die tijd wil ik wat werken en dus gaan reizen.
Tijdens mijn reis wil ik veel zien en beleven. Cultuur, Geschiedenis, Natuur, Mensen ontmoeten, Steden en Kleine dorpjes etc… Lekker bezig zijn en daarnaast zo nu en dan een strandje pakken om wat te relaxen.

Heb jij wel zin om met mij mee te gaan?
Stuur me dan een prive berichtje of reageer hieronder en dan kunnen we eens kijken of het klikt en of onze plannen overeenkomen.

Groetjes,
Jitske.

Hoi Jitske,

Ik wilde even reageren op je oproep. Ik ben van plan tussen april en juli +/- 2 maanden naar West Canada te gaan. Ik heb nog geen concrete plannen hoe ik wil gaan rondtrekken, met de auto, camper of liften… Alles ligt voor mij nog open. Ook een route heb ik nog niet gepland. De ervaring die ik met reizen heb is met de eigen auto en een tent door Europa. Ik ben zelf nog niet buiten Europa geweest.

Aan het einde of het begin van mijn rondreis door Canada wil ik een tijdje een vriend bezoeken. Hij is ongeveer 2,5 jaar geleden definitief naar Canada geemigreerd. Hij heeft daar nu zijn huidige vrouw ontmoet en heeft daar een kippenboederij. Ondertussen heef hij ook al een zoon en hun tweede kind wordt alweer eind februari verwacht.

Verder zal ik nog wat over mezelf vertellen. Mijn naam is Robert de Jong en ik ben 24 jaar. Ik woon in Lekkerkerk en dorp ongeveer 15km bij Rotterdam vandaan. Ik werk bij een staalconstructiebedrijf Hollandia in Krimpen aan den IJssel. Ik ben ben daar sinds 4 jaar Project Werkvoorbereider. Ik heb, voordat ik bij Hollandia ging werken, de studie werktuigbouwkunde gedaan.

Ben benieuwd naar je reactie en of je al meer plannen hebt over je rondreis en misschien dat we wel samen wat van Canada kunnen bekijken.

Groeten,

Robert

Heej!

Dit klinkt erg leuk moet ik zeggen! Ik wil zelf graag rond april/mei voor 3 of 4 weken weg. Ook ik weet nog niet zo goed waar naartoe, zit zelf te denken aan Thailand/Indonesie of New Zealand. Ik ben 21 jaar als je intresse hebt hoor ik het graag!

Ik ben vrij in maart/april/mei en dan vanaf september (Enkel 22/4 - 2/5 ben ik naar NY).
In die periode wil ik graag enkele weken gaan backpacken in Asië (Thailand, Indonesië, Maleysië,…) of Midden & Zuid-Amerika (Costa Rica, Nicaragua, Panama, Mexico,…).
Ik ben 22, studeer economie en uit Brugge (België).

Hoi hoi,

Zou je met mij rond willen reizen in Mexico? Ik doe hier nu vrijwilligerswerk en
ik ben 10 april klaar, Ik wil graag rond gaan reizen door Mexico en het lijkt
me veel gezellig omdat met iemand samen te doen! 16 mei vlieg ik trouwens terug naar brussel!

hoop van je te horen!
groetjes Diego
diego_d_m_f@hotmail.com

Hoi,

Ben Jochim, 20j uit Belgie en heb ook tot september vrij! Ben van plan om laatste week mei/ eerste week juni naar West Canada te gaan (vroeger lijkt me wat kwakkelweer en valt net niet in hoogseizoen). Ik kwam deze site tegen op mijn zoektocht: [URL=“http://moosenetwork.com” en ben van plan de Hoodapus tour te doen! Lijkt me heel chill dat je gewoon kunt afstappen, ergens even blijven en dan terug bus opspringen. De busjes stoppen ook steeds aan Hostels en een hostelpakket kun je er nog bijnemen! Als hier nog geïnteresseerden zitten, laat het me zeker weten, ik reis alleen dus wat gezelschap kan waarschijnlijk geen kwaad!

Grtz

Mijn plannen zijn iets gewijzigd.
Ik wil nu liever ergens in Juni vertrekken en de bestemming is NoordAmerika/Canada of Australie.