Hallo!
Na vorig jaar mijn studie Bedrijfskunde te hebben afgerond heb ik mijn tas gepakt en ben ik gaan backpacken door centraal Amerika en zuid oost Azie. Op dit moment ben ik nog heerlijk aan het genieten van Indonesie, maar het einde van mijn trip is alweer in zicht. Maar ik wil nog lang niet naar huis! Ik wil hierna dus lekker een paar maanden naar huis, maar daarna weer lekker op stap. Waarheen? Geen idee eigenlijk! Ik sta open voor suggesties! Tijdens deze trip ben ik in Mexico, Guatemala, Belize, Honduras, Vietnam, Cambodja, Laos, noord Thailand, Maleisie (alleen Borneo) en Indonesie (alleen Bali en Lombok) geweest.
Azie bevalt mij erg goed en wil er erg graag naar terug (vooral India, Tibet en Nepal staan erg hoog op mijn lijstje), ook wil ik erg graag naar Zuid-Amerika, Cuba, Afrika en Australie. Eigenlijk wil ik dus gewoon nog overal heen! 
Dus wie heeft er zin om met een (bijna) 25-jarige meid voor langere tijd de wereld rond te zwerven? Ik houd van cultuur, natuur, lekker stappen op z’n tijd, kletsen en van genieten van het leven!
Annet :biggrin:
Hoi Annet,
Ik ben van plan een jaartje te gaan rondreizen met een camper, wil eigenlijk zo´n beetje overal naar toe (peru,mexico,tibet,egypte,australië, etc.etc.) Heb een aantal vaste plaatsen in de planning maar wel voldoende ruimte om vrij in te vullen om te gaan en staan hoe het op dat moment uitkomt zeg maar.
In 2007 zal dit niet gaan lukken maar ergens in 2008 ga ik vertrekken, weet nog geen datum.
De landen en de trefwoorden wat je noemt spreken me wel aan vandaar dat in reageer. Weet niet hoe, wat en wanneer je wil gaan reizen maar als je interesse hebt laat je maar wat weten.
Groeten,
Erwin
Hi Annet!
Ik wil in jan. 2008 een half jaar gaan reizen in azie… Tibet/ Nepal/ India/ Taiwan/ China, ze staan allemaal op mijn lijstje.
Heb me verder nog totaal niet verdiept in hoe of wat, maar het plan is er.
Het lijkt me leuk om in ieder geval met iemand de reis te starten, en dan te zien hoe lang je samen door reist. Dat hangt denk ik ook een beetje van de klik af. Ik heb enige backpack reiservaring; Thailand en Brazilie (salvador e.o.).
Ik ben 26, werk alweer een paar jaar. Studeer nu nog bedrijfskunde (2e jaars, HBO), maar stop hier een jaar mee vanaf januari. Ga mijn baan dus opzeggen, huis onderverhuren etc. Woon nu in Amsterdam.
Ik hoor wel van je.
Gr. Janneke
Hoi;
Ik ben getrouwd met een Nepalese en 4 keer geweest.
Heb er m’n contacten, familie en bekenden.
Voor degenen die meer info’s wensen,
Mss dat je vast een beetje kunt aangeven wat je wilt [trekking , rafting, cultureel] , wat je verwacht van een mogelijke overnachtingsplek,eten, evt. met hoeveel pers.
Grt,
Frank.