Romantisch dineren in de lucht

Website Agoda heeft een lijst uitgebracht van de tien meest romantische restaurants om te dineren in Bangkok. De meesten liggen nogal hoog dus misschien iets minder geschikt voor mensen met hoogtevrees. Zo is daar Sirocco op de 63ste verdieping van de State Tower met inderdaad een prachtig uitzicht en heerlijke gerechten. Verder ook de Vertigo Grill & Moon Bar op de 61ste verdieping van het Banyan Tree hotel gevolgd door een aantal andere gerenommeerde restaurants hoog in de lucht. Voor alle restaurants in het lijstje geldt overigens wel dat een goed gevulde beurs met bahts of een creditcard noodzakelijk zijn maar ja, wie echt romantisch wil doen maakt daar natuurlijk geen probleem van !

*Bron: Thais Verkeersbureau / www.thaisverkeersbureau.nl *

:king:

Heb je zelf ervaringen met een of meer van deze romantische restaurants?

Wij zitten te denken aan Sirocco of Banyan Tree…

Groetjes

nou als ik hier e bergen op rij.
kijk ik over heel het eiland prachtig.
en eet voor weinig bathjes met seavieuw

En het Bayoke Tower. Is dat niets?

Ton groeten

Hoi Ton,

Vanwege verschillende verhalen over de Bayoke tower hebben we deze geschrapt. We
willen wel kijken of we er een kopje koffie kunnen drinken om overdag het uitzicht te bekijken :slight_smile:

Sommige mensen zeggen dat het vol zit met bussen toeristen en dat het buffet niet een
romantische sfeer achterlaat. Een vriendin van mij vond het er wel heel leuk,
maar Sirocco en Banyan ziet er zooooo mooi uit, en het is in de open lucht op het dak! (volgens mij zit je in de Bayoke binnen?)

Ik had op de website gekeken naar de prijzen van het menu, zelfde prijzen als hier in Den Haag dus voor 1 avondje mag dat wel op vakantie… Ik zag echter ook ergens staan (op een Engels forum) dat ze 300 pond moesten afrekenen. Hebben zij dan overdadig gedronken?

Ik hoop echt dat iemand die er geweest is meer informatie heeft voor ons!

Bedankt allemaal :slight_smile:

Ja, dat moet ik wel toegeven. Wij hebben daar verleden jaar gegeten. De kwaliteit is prima, zonder meer. Maar er zijn inderdaad veel toeristen. Wij waren dan wat vroeg en was het er stil maar in de loop van de avond groeide het aantal toeristen (toch veel Russen) gestaag. Wat wij ook al hebben gedaan, is eten met Loy Nava. Dan ga je met de boot er op uit. Die hebben voor zover ik heb gelezen 2 Dinner-cruises. Volgens mij is www.loynava. com.

Groeten,
Ton

Hou het zeker altijd romantisch maar dan wat dichter bij de grond als ik in BKK ben, tegenover Rachada soi 4 zit een heerlijk visrestaurant te herkennen aan een grote neon kreeft, verse vissen/garnalen in het aquarium mag je zelf aanwijzen welke je wilt etc. Je kan eenvoudig zitten maar ook luxer,de prijs blijft hetzelfde eigen Singhatap gevuld met ijsblokje’s om het bier lekker koel te houden en niet duur voor onze begrippen.

Bedankt voor de leuke tips, we zijn 3 avonden in Bankok en dan moeten we ook eten natuurlijk!

Baiyoke Sky Tower zijn de meningen over verdeeld inderdaad…heb ook vaak slechte verhalen gehoord dat het eten niet geweldig is.

Maar wat Ton aangeeft over Loy Nava is echt de moeite waard ! Ik heb dit vorig jaar juni met mijn vriendin gedaan en kan het zeker aanraden. Het is ook niet supergoedkoop, maar kan het je wel aanraden !!! Ik zou dus kiezen voor Loy Nava !

Eventueel kan je nog naar het befaamde restaurant ‘Cabbages and Condoms’ (Sukhumvit Soi 12). In de tuin kan je ook romantisch dineren…

Bedankt voor de tip, Dave. Wij zitten in maart in het Manhattan in Soi 15. Dat is te doen, dacht ik zo. We gaan er kijken en zijn benieuwd.

Ton:drugged: