op dit moment ben ik aan het genieten van een maandje thailand.
samen met mijn thaise vriendin ga ik leuke tripjes maken naar oa ko chang,ratchaburi,ko larn,isaan en nog meer.
deze week blijf ik in bangkok.
ben op zoek naar leuke adresjes om uit te gaan
Koh san road heb ik wel gezien en hoef daar niet perse heen
ook de sukhumvit road met de bekende soi’s ken ik
heeft iemand een goede tip waar ik een gezellige avond kan hebben met mijn meisje…?
misschien een mooie tent met live muziek,een disco die niet zoveel farang trekt.of een diner ergens bovenop een toren…?
ik hoor ze graag:zon02:
alvast bedankt
jeroen
BKK heeft zoveel leuke plekken om uit te gaan buiten de gebaande paden weet je Thaise vriendin geen of komt ze niet uit BKK? Wat wel leuk is om te doen is te gaan eten in het Baiyoke tower restaurant en daarna nog een etage hoger voor een borrel of glas wijn en genieten van het uitzicht (bij helder weer)http://www.bangkok.com/baiyokesky/dining.htm
Ook leuk en romantisch: een drankje doen op het dak van het Lebua State Tower. Is denk ik een beetje hetzelfde idee als hierboven. Geweldig uitzicht over Bangkok… daarna lekker China Town in om daar te eten want dat is bij Lebua helaas ZEER prijzig.
Tsja, ben afgelopen maand met een paar Thaise vriendinnen naar een Isan-bar in Bangkok geweest…was er de enige farang. Supergezellig, lekker eten en live muziek…maar nu het vervelende…ik weet niet waar het was… Mocht ik een van de dames een dezer dagen spreken, dan zal ik het ff vragen…
Wat diner betreft, kan ik je wel een dinertje op een boot aanraden…kijk maar eens op www.loynava.com, wel voornamelijk farang en niet supergoedkoop, maar wel de moeite waard om eens te doen !
Ook een aanrader om gezellig een avondje naar toe te gaan is het ontzettend gezellig en waanzinnig lekker Thais restaurant genaamd “Harmonique”!!!
Een grote patio vol met planten, bamboo en een mooi terras in de schaduw. Harmonique is gelegen vlakbij de Chao Phraya rivier tussen de Royal Orchid Sheraton and the Oriental. Het restaurant bestaat uit verschillende houten huizen en is verdeeld in verschillende kamers. Het eten is fantastisch! Je kunt deze restaurant vinden in de Charoenkrung road(22)soi 34.
groetjes uit Mukdahan(Isancountry)
georgessiam.