Hoe zou jij een avondje uit spenderen in Bangkok met je partner?
Het uitgangsleven in Bangkok is geschikt voor jong en oud,je kunt er tot diep in de nacht doorgaan met feesten in de vele disco’s,beer&karaokebars.
Of je kunt het wat rustig aan doen en eventueel naar een bioscoop trekken of een dinercruise doen op de Chao praya river??
Hierboven heb ik een aantal opties geplaatst die je kunt aanvinken en je kunt hieronder je stemgedrag eventueel uitleggen.
gegroet:georgessiam.:chin:
Ik ben heel saai
Gewoon lekker ergens eten, een heerlijke lokale maaltijd. Na afloop vind ik het lekker om gewoon wat rond te slenteren over bv de nachtmarkt van Patpong (zonder pinpong) of om gewoon te flaneren over Koh Sarn Road. Hier en daar een glaasje drinken, en natuurlijk mensen kijken. Heerlijk!
Het is vakantie dus is het voor ons beide dat we samen er lekker tussenuit zijn vooral samen van alles genieten en wat we regelmatig doen tijdens de vakantie is ons heerlijk laten verwennen in een spa met allerlei gezicht’s behandelingen, massage’s het liefst een package dat we een uur of 3 tot 4 onder de pannen zijn.
Kortom een grote verwen vakantie en alles doen waar we zin in hebben, onthaasten onthaasten onthaasten.
Het ligt er maar net aan waar ik zin in heb, de ene keer een dinnercruise over de Chao Phraya, de andere keer stappen of gewoon rustig avondje op de hotelkamer…
(Overigens is niet The Dome (State Tower) het hoogste gebouw van Bangkok maar de Baiyoke Tower ;))
Lekker eten,wandelen en vroeg gaan slapen (+ slokje mekhong ) om vlug op het Thaïse ritme te komen ( jetlag ).
Groetjes Frank
Ai ai das moeilijk. Maar als ik echt zou moeten kiezen, een terrasje en dan lekker mensen kijken! Muziekje op de achtergrond. Heerlijk! Kan me zo uren vermaken!
Maar het ligt ook wel aan m´n bui, eten moet je toch dus waarom zou je t niet gezellig maken;) Stappen op z’n tijd vind ik ook geweldig! Als ik maar één avond zou hebben dan zou ik zeker niet naar een bioscoop gaan, vind dat dan weer “zonde” van mijn tijd. Verder vind ik na het eten nog even rondwandelen ook prettig en eigenlijk maakt t me dan niet zoveel uit waar het is.
:chin:Ik heb er 3 aan gevinkt lekker samen met mijn partner een thaise massage en dan lekker uit eten en als ik nog puf heb lekker uit leven in eencheer karaoke bar
dat hoogste gebouw ben ik helaas nog niet geweest
Groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
terasje en de avond markt heb ik gekozen. ![]()
Eerst lekker rondslenteren, warenhuis bezoeken, daarna uit eten gaan.
Äls toetje een terrasje pakken en veel later een massage van mijn partner krijgen…:wub:
Ikzelf ben een rustige persoon,ik zou nooit de drukte van een discotheek opzoeken.
Een rustige wandeling langs de avondmarkt en daarna aan een terrasje zitten.(het zal met mijn ouderdom te maken hebben)daar wil ik voor tekenen.
Mijn vrouw en ik starten met onze Thaise vrienden nu al 3 jaar onze vakantie in de Tawangdang German Brewery. Heerlijke eten, goede shows tussen vrijwel alleen maar Thaise mensen, fantastisch begin altijd met een hoop plezier.
Ben er ook een paar keer geweest,dus heb ik dit ook bij de optiemogelijkheden geplaatst.
Heeft er iemand al naar Joe Theatre geweest?tradionele thaise marionetten)
Wij gaan voor de eerste keer naar thailand dus ik denk lekker ergens eten en slenteren over de marktjes en mensen kijken.
Heeft iemand nog tips voor ons? Wij zijn 4 dagen in Bangkok doen daar af en toe een excursie met Stipreizen en zijn ook nog best wel veel vrij.
Margreet
Als je er toch 4 dagen bent en wellicht in het weekend zou ik zeker de weekend markt Chatuchak niet overslaan. Open op vrijdag en zaterdag van 8.00 tot 18.00 . Alles is daar te koop van kleding tot spullen voor in je huis, sieraden je kan het niet bedenken het is daar! ongeveer 4000 kramen-winkeltjes , Neem de skytrain naar Mo Chit ( laatste halte) Wel veel water drinken het is er stikheet maar echt te leuk!!
Oké leuk, ik heb het opgschreven dat is dabn indwerdaad iets om te gaan doen.
Bedankt!
Groetjes Margreet
O wat krijg ik weer een zin in een reis naar Thailand.
Heb helaas geen partner meer maar alleen moet toch ook kunnen???>>>
Tuurlijk moet dat kunnen!!
Groetjes Margreet
Hee Margreet,
Wat leuk voor de eerste keer naar Thailand. De beste tips die ik je kan geven is met de expressboot over de rivier. Heerlijk op het water, dat wilde ik wel elke dag even.
Verder natuurlijk Koa Sanroad met zijn hippies en lekkere eettentjes.
Wat zullen jullie:vak01: genieten daar en de indrukken die je opdoet zijn overweldigend, kortom top en ik ga zeker nog een keer terug naar Thailand met of zonder partner, veel plezier en als je nog wat wilt weten mail me maar.
Ja, dat gaat lukken hoor. Wat ik ook heel graag wil doen daar is een wilde olifanten spotten excuries dat wordt door Greenwoodtravel georganiseerd dan ga je met een ranger mee.
Dus ja, wij hebben er ontzettend veel zin in.
Wij gaan voor het eerst naar Thailand, in januari/februari van het komende jaar. We kijken er enorm naar uit. Een boksgala zou mijn grote wens zijn, maar 100% niet die van mijn vrouw. Maar samen kiezen we absoluut die dinercruise over de rivier en die saxophonebar zien ook helemaal zitten. Trouwens erg leuk om al die verschillende reakties van mensen te lezen.
Groet, Thea en Toncheer:dag: