Graag hoor ik van iemand waar het lekker eten is (visrestaurant b.v) op een dakterras met een mooi uitzicht. Graag hoog!!
Bedankt alvast.
Graag hoor ik van iemand waar het lekker eten is (visrestaurant b.v) op een dakterras met een mooi uitzicht. Graag hoog!!
Bedankt alvast.
[quote=“henjo, post:1, topic:65767”]
Bedankt alvast.[/quote Bayan tree hotel heeft een dakterras met restaurant(vis??)het is ergens gelegen in de sathorn road(denk ik?) the Dome heeft ook een dakterras,met verschillende restaurants en bars,The Dome is gelegen aan de Silom road in Bkk!gegroet:georgessiam.:chin:
Restaurant Vertigo in Banyan Tree is echt geweldig als je voor het eerst in Bangkok bent en deze ervaring wil hebben. Fantastisch uitzicht( moet het wel goed weer zijn en vooral niet te veel waaien) maar wel voor Thailand/Bangkok begrippen duur. Ook kleding aanpassen , geen shorts en slippers. Maar super ervaring! echt doen.
Hmmm ik wou je het Eastin hotel aanbevelen, maar lees nu (google) dat de vorige tip zich op de 61e etage bevind. En het restaurant van Eastin “maar” op de 23e etage. Maar ik heb er iig geweldig gegeten! (vis!) Dus mocht het te hard waaien voor Banyan Tree, kun je altijd daar een gokje wagen;-)
Oja, Bayoke sky tower nog hoger dan 61 verdiepingen! 78! Maar vond het er niet gezellig. Zijn ook blij dat we daar alleen maar van het uitzicht hebben genoten. En je zit er binnen, logisch natuurlijk anders fladder je zelf over Bangkok.
In The Dome zitten diverse 5 sterren restaurants op een hoge locatie dus ook als het gaat om de portemonee, maar ja dan heb je wel wat.
Hieronder het adres:
[ul]
[li]**price level:**high-end[/li][li]website:www.thedomebkk.com[/li][li]**address:**Silom Rd. 1055, Bangkok, Thailand[/li][li]**telephone:**026 24 95 55[/li][/ul]Restaurant “Breeze” schijnt bangkok’s zo niet geheel Azie beste visrestaurant te zijn en is daarin gevestigd.
The Dome at state tower(Hotel Lebua)
[ame=“Bangkok State Tower - The Dome - Sirocco - YouTube”]YouTube- Bangkok State Tower - The Dome - Sirocco[/ame]
Eet smakelijk en geniet ook van het uitzicht.
doe hoger de etage-hoe hoger de prijs, maar helaas niet-hoe beter het eten. Vertigo heeft, als ik me goed herinner, ook klledingregels-dus informeer daar even naar (bvb gesloten schoenen, lange broek, dress-shirt en geen T-shirt, etc.).
Er zijn er inmiddels minstens 20 die boven etage 20 zitten in de grote stad BKK. heb pas ergens een aardig overzicht daatrvan gezien, maar ben kwijt waar dat was. Als ik ertegenaan loop zal ik het nog noemen.
Of het Baiyoke Sky Hotel. De hoogste toren in Bangkok met maar liefst 94 verdiepingen. Op de 94ste verdieping heb je een restaurant. Wel worden hier de Europese prijzen gehanteerd.
Hier heb je de site + Panorama views van dit hotel: Baiyoke Hotel Group – Official Website – Pratunam Hotels
Als ik me niet vergis, zit er boven het restaurant nog een openlucht uitkijkpunt!
Massiv, het zijn er 84. Maar wat maakt die 10 extra nou uit op zo´n hoogte;-)
Over dit restaurant had ik het ook, maar zo mooi als op het plaatje vind het echt niet. Maar smaken verschillen natuurlijk.