Romantisch avondje!?!

Stel je voor dat je een keer romantisch wilt gaan doen met je askim, hoe zou die avond eruit zien? wat zou je regelen? waar zou je heen gaan? wat zou je doen?
Of vindt je dat hij het moet regelen?
:wub::wub::wub:

Hihi, hoe zal ik dat plannen. Ik denk eerst wat eten in een leuk restaurant en daarna een strandwandeling samen naar de maan&sterren kijken praten praten en ik droom nu al helemaal weg. Maar als ik iets romantisch vind is het wel op het strand liggen in elkaars armen in de avond hihi :wub:.

Deems ik wilde identiek hetzelfde zeggen!!! Maar echt echt echt net hetzelfde =D!

hmm dat doet me denken aan april =( , toen hebbe ik en askim elke avond strandwandelinge gedaan, en zoveel gepraat, zalig toch , spreek je een verschillende taal, maar versta je elkaar zoooo goed , ongelooflijk … en toen zei hij echt de liefste dingen tegen mij =( en daarna zei hij doodserieus : ik ben niet romantisch … =D hahaha nét wél !!

Aaaah zo lief! Dat is voor mij precies hetzelfde!! Op het strand naar de sterren kijken samen… Helaas nog niet gedaan met M. maar dat gaat er vast wel van komen!

Same here,
op het strand gewoon alleen maar liggen en omhoog kijken en zijn armen om mij heen voelen.
Hoop dat dit ooit werkelijkheid wordt, zucht…

als ik bij askim ben , dan is het iedere dag romantish hahaha.
Mijn askim kan ontzettend goed koken , en hij kook dus eigenlijk altijd , ik moet soms echt vechten om de keuken …
Maar dat we samen in de keuken staan en lekker gaan kokkerelen , en dan samen gaan tafelen met een heelijk wijntje erbij of een mixie , en dan heerlijk samen een dvd kijken en dan heerlijk met me hoofd op zo borst liggen en dan wegdromen en de rest vul je zelf maar in LOL!
als ik bij me mannetje ben vind ik alles wel romantish …

Hmm Ja sorry het strand klinkt wel heel romantisch maar dan wordt ik echt helemaal opgevreten door de muggen en dan is het niet zo romantisch meer hahaha maar wel een hoop schik :wink: Het is misschien niet romantisch maar ik doe het wel graag, een avondje ouderwets stappen, dat proberen we altijd wel een keer te doen als we weer samen zijn, we zijn beide gek op dansen en doen dan ook de hele nacht niets anders, lekker zweten samen!!! Of gewoon inderdaad helemaal niets burgelijk met gezin aan tafel daarna kleine douchen en naar bed en heerlijk buiten op de bank kruipen en naar de muziek van me zwager luisteren, met een wijntje erbij!!!

ook een strandwandeling denk ik!
Lief hand in hand, knuffe, en dat hij een liedje voor me gaat zingen,
net als toen,:wub::wub::wub::wub:

:crybaby:

met de auto de bergen in…en dan op n punt gaan staan dat je de hele stad onder je ziet…natje en droogje erbij…en lekkere lange gesprekken voeren

Als ik voor hem naar turkije kom moet hij het de eerste keer regelen ja haha(A) ik ben niet super bekend in turkije dus hij kan me romantische dingen laten zien of doen… Mn askim is best romantisch gelukkig,terwijl hij hier helemaal geen ervaring mee heeft! Ik ben namelijk zijn eerste vriendin… Allereerst laat hij een enorme bos bloemen bezorgen naar mn hotel kamer. Hahaha dat was al heel romantisch. Elke avond gingen we wandelen op t strand en dan samen zitten en naar elkaar kijken. Zo heerlijk! God wat mis ik dat toch… Hij heeft me ook 1 avond naar het kasteel gebracht savonds heel laat. Dus heel veel lichtjes en dergelijke… Kei lief… Maar t mooiste vond ik toch,dat hij me overdag iets moois wilde laten zien. Hij bracht me met de auto helemaal naar de bergen toe, ik weet echt niet waar we zaten haha?! Dit is ook totaal geen toeristenplek,want alleen de lokale bevolking weet dat… En we stappen uit de auto en mn mond viel echt open en kwam alleen WOOW uit… Je had uitzicht over heeeeeeeeeeeeel alanya,zo ver je kon kijken zag je de zee en bergen en allemaal huizen. Het was echt prachtig. Daar moesten we samen ook huilen,want hij werd verdrietg omdat ik hem weer ging verlaten. Hij vroeg maar waarom ik toch moest gaan en dat hij niet alleen wilde blijven. Het was echt heel erg sneu… Maar daardoor zijn we wel nog dichter naar elkaar gegroeit. T was prachtig!

Haha ik kom iedere keer dezelfde verhalen/wensen tegen. Wat zijn wij vrouwen toch simpele zielen :smiley:

Ik moet er echt even over nadenken. Een strandwandeling valt altijd goed natuurlijk maar wij zijn iedere dag al op het strand dus dan is het toch iets minder bijzonder zo’n wandeling :slight_smile:

Wat ik steeds weer onweerstaanbaar romantisch vind, is wanneer mijn man zijn wetsuit aantrekt, zijn harpoen, vinnen en masker met snorkel uit de kast pakt en dan om 1 uur snachts naar zee gaat om op vis te jagen voor mij :smiley:

Ik vind het erg leuk als mijn aşkım spontaan iets doet. Zovan… Okee komop we gaan! En dat ik niet eens weet waarheen maar dat hij van alles gepland heeft. Een toer op een zeilboot bijv. Met zijn tweeën langs de beste duikplekken. (Dit gaat overigens ook een keer werkelijkheid worden) Of een tour met de auto naar de mooiste plekken rijden, overnachten in een tentje (met heel veel Deet want ook ik word opgevreten door die rotmuggen haha)

Mijn Aşkım zei laatst: Schatje… ik moet je wat vragen. Maar denk heel goed na over je antwoord en geef die pas als je het zeker weet.

Ongeveer een half uur later ofzo, kwam hij naast me zitten, keek me diep in mijn ogen en vroeg toen ‘‘Hoe zou je het vinden om op een boot te wonen?’’ Ik vroeg natuurlijk om nader uitleg want met alleen deze zin kan ik geen goed oordeel vormen.

Toen zei hij: Laten we over een aantal jaren, als we genoeg hebben van werken op onze duikschool en we genoeg gespaard hebben, gaan sparen voor een mooie zeilboot. Eentje die groot genoeg is om echt op te wonen. We kunnen dan wanneer we willen naar landen varen met de mooiste duikplekken. En ze hebben altijd overal wel goede instructeurs nodig… dus we kunnen naar toe gaan waar we willen en waar ze ons nodig hebben! En we wonen dan op de boot, dat zal onze thuis zijn!

Ik heb er serieus over nagedacht en vind het een geweldig plan. En suuuuuper romantisch!! Vond het vooral zo lief hoe hij het vroeg haha.