Wij gaan 23 augustus een week naar Marmaris appartementen Cosmopolitan,nu was de reisgids niet heel duidelijk of het goed te toen is met de rolstoel.
Ook zou ik graag weten of het centrum in Marmaris een beetje toegankelijk is natuurlijk begrijp ik dat daar de toegankelijkheid wel minder goed zal zijn dan hier.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Verleden jaar zijn wij met de familie naar Marmaris geweest, en mijn moeder had haar rolstoel mee. Je moet wel weten dat zij niet geheel afhankelijk is van die stoel, dus het was goed te doen. Als een stoep te hoog is, dan kan zij eruit stappen een paar stappen lopen en dan weer gaan zitten.
Het centrum zelf is goed te doen, alles is redelijk glad, en er zijn weinig obstakels. Maar de stoepen zijn hoog, en er zijn weinig afritjes, waar je naar de weg kan.
Bedankt Beppie dat je zo snel reageerde,ik denk dat het wel zal meevallen als ik het zo lees ook ik kan eventueel uitstappen om op de hoge stoepen te komen dus dat zal wel lukken,ik kijk er echt naar uit.
Wij zijn vorig jaar in Cosmopolitan geweest. Is prima bevallen, mooi appartemenr en waren toen druk aant bouwen aan het nieuwe gedeelte wat inmidels gereed is. Ik vond het goed toegangkelijk voor iemand in een rolstoel, goeie lift en schuine hellingen. Ook het centrum is prima te doen, alles is heel vlak daar, misschien inderdaar een iets te hoog stoepje hier en daar. Ook het personeel was zeer vriendelijk!! Ga er zeker nog een keertje terug.
In ieder geval veel plezier daar!!!
Bedankt dat je nog reageerde,het is een gerustelling dat cosmopolitan toch goed te doen is met de rolstoel,ikvertrek nu toch geruster.
En wat betreft het centrum dat zal geen probleem zijn zo te horen en trouwens we hebben vakantie en dan maken we zo nu en dan een ommetje toch.