Kan ik ergens een rollator huren in Antalya voor 14 dagen?
Kun je met een rolstoel op de tram en op de bus?
Kan ik ergens informatie krijgen over uitstappen met een rolstoel in Antalya?
Kan ik een adres krijgen van een goede taximaatschappij ,waarmee ik eventueel uitstappen kan doen?
Dank
Je mag je rollator/rolstoel gewoon meenemen in een vliegtuig vanuit Nederland.
Je ziet ze wel steeds vaker in Turkije maar meestal zijn die door toeristen achtergelaten of via Nederland opgestuurd.
Huren kun je ze(voor zover bij ons bekend, daar mijn ouders ze hard nodig hebben tijdens hun vakantie) helaas niet
Beste Beppie,
Dank voor je antwoord,maar we reizen al met een rolstoel,dus kunnen we onze rollator niet meenemen.Mijn man is revaliderend na een rugoperatie,dus moet nog verschillende keren oefenen met stappen.
Vriendelijke groeten
En als je eventueel zelf met de rollator gaat reizen? Dan kun je deze eventueel ook nog meenemen.
Dat deden mn ouders ook, mn moeder in de rolstoel en mn vader de rollator mee…
Dan heb je beiden daar. Gewoon doen: Je kan ze gratis meenemen tenslotte
Op de luchthaven gaven ze de rollator al vast af. Mn vader zei dan: Ach als ik de rolstoel duw heb ik m niet nodig ![]()
>>>>>>Hallo Beppie,
Erg flink van je ouders.Maar een rolstoel en een rollator duwen +nog een kleine en een grote koffer, dat zie ik me echt niet doen.
Toch heel erg bedankt voor je reactie.
Lea:dag:
Niet alleen flink van hen, bedenk je ook zij lopen met die koffer… en wel 2, en een kleine handkoffer… en … dan is mijn vader 82 en mijn moeder nu nog 75(volgende maand hoopt zij 76 te worden) zij kan niet lopen zonder rollator(zo een verhoogde) EN… volgende week vertrekken ze weer richting Turkije…
Alles kan, en met wat bedenken en inventiviteit lukt alles(Je rijd de rolstoel naar binnen met je man, dan haal je op een karretje de koffers en de rollator die je meteen weer afgeeft bij de balie: Blijft alleen de rolstoel over… Maar je hebt alles wel in Turkije)
Heel fijne vakantie