Rolstoelvriendelijk hotel turkije

Hoi allemaal,

mijn vriend zit in een rolstoel, en we zijn al 5 jaar achter elkaar naar de titanic in lara (antalya) geweest. Dit is een super hotel voor rolstoelers (op de bowling en internet etage na dan, en de steile brug die je bij het zwembad soms over moet.). Elke jaar wordt je ook beloond met extra’tjes omdat je weer komt. We voelen ons daar helemaal thuis. Alleen nu vragen we ons af af we dit veilige je weet wat je hebt weer willen, of een keer wat anders. We zoeken sowieso iets net zo dicht bij het vliegveld eigenlijk, en willen graag ervaringen van andere rolstoelers horen van hotels in lara/antalya. We willen weer begin september gaan.

alvast bedankt.
groetjes
inge

Ik ben zelf in het Limak Lara geweest en voor zover ik me kan herinneren was dat zeker ook rolstoelvriendelijk!

Hallo Inge,
Waarom probeer je niet eens een ander land. Zoals Hongarije of Frankrijk. Of misschien durf je zelfs naar Thailand te reizen. Rolstoelgeschikte accommodaties zijn hier beschikbaar. Zie voor meer info http://www.gehandicapten.com
Zelf reis ik al jaren elke winter naar Hua Hin, Thailand. Ik zit zelf in een elektrische rolstoel door een spierziekte. Rolstoelgeschikt vervoer van de luchthaven in Bangkok is er ook. En veel hulpmiddelen om het verblijf gemakkelijker te maken.
Groetjes, Jan

dank voor je reactie jan. we zijn inmiddels naar turkije op vakantie geweest. het gaat bij hem ook om niet te ver vliegen, maar inderdaad een optie dichterbij kan een keer misschienn, ik zal de site bekijken, bedankt voor de tip.

groetjes
inge