ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Hahahaha! Ja nou ja… Hij was evengoed heel gemeen en sterk hoor. :wink:

Qua lyrics misschien niet geheel juist maar ik moet nu meteen hieraan denken;

Prima liedje! Maar goed, een “fighter” ben ik verder niet zo letterlijk.

Dat dacht ik al te zien op je (nieuwe) foto :wink:

Ik ga even een filmpje doen. Nogmaals beterschap en tot…

Haha, goed gezien dan! :wink:

Ik ga ook een filmpje kijken, veel kijkplezier en tot later!

Goede avond iedereen,ben een beetje tut teveel gedronken,dat beloofd als ik morgenvroeg moet opstaan!(5:30am)

Hik Neejee, ikkuh ben niej dronk…k…kuh hoowr! Hik

Hoi Danechka alles goed met je? nou heb juist wat asperines genomen(3) voel me al een klein beetje beter.

Met mij gaat het wel goed, tijdje met mijn vriend gepraat en net Diclofenac ingenomen; dus ik kan zo meteen lekker slapen.

Jongens kruip mijn bed in,het woord morgen vroeg dag,ben aan het twijfelen ofdat ik ga werken ja of neen? voel mijn eigen niet goed voor het moment.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“4KEEXyRL0qE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

[ame]- YouTube

“Hou van me op z’n Frans”.

Apart eigenlijk dat Fransen de naam hebben dat het van die geweldige lovers zijn. Mijn Franse ex-vriendje was namelijk ‘my first & worst love’. :smiley:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“M3T_xeoGES8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Die ken ik nog Zaan,muziek van de jaren stillekes!ha ha ha !

Een van de oude meester…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“J36CRZzm9vg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Echt niet mijn muziek(J.Cash)
Hij was één van de lievelings zangers van mijn overleden moeder.heb in de platenrek gekeken er liggen zo’n 8 lp in.

Er is nog zat keuze hoor :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=MG6UNn7l-aw

Wel je kiest er telkens weer,mooie muziek uit,Zaan!ha ha ha !

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“XZnhuOEUFXA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>