ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Opbeur muziekje dan maar

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“0rT_5I4LTbQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“wmnRGHF7MXo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ik had geen idee wat ik dacht. Ik had al een tijdje buikpijn, naar de huisarts geweest die dacht dat het buikgriep was. Maar goed, de pijn bleef en werd erger dus toen stuurde mijn huisarts toch maar naar het ziekenhuis voor een echo. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het mijn appendix was, na bloedonderzoek bleek dat daar ook niks vreemds mee aan de hand was namelijk.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“uqQ2VkJQUSE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Wat lees ik nu weer 0-0

Beterschap dame!

Hartelijk bedankt Edwin! :slight_smile:

Das niet zo fijn… Nu een inkeping aan de rechterzijde?

en inderdaad beterschap en sterkte!!

Ze hebben het door middel van een kijkoperatie gedaan, dus ik heb één snee onder m’n navel, links onder mijn navel en meer richting mijn schaamstreek.

Thanks! En natuurlijk ook voor de liedjes, van Avril Lavigne ben ik nog een tijdje echt fan geweest, haha.

Cosmetisch wel mooi opgelost dan.

Avril is het eerste concert waar ik met mijn dochter heen ben geweest in de HMH :smiley:

Helemaal waar inderdaad.

Dat is wel heel leuk! :slight_smile: Het liedje “Sk8er Boi” vond ik helemaal cool… Maar goed, zelf droeg ik ook liever van die skate-broeken, schoenen en petjes.

Zo, die mag je samen met Georges leegeten, gezien jullie beiden in de lappenmand huizen :slight_smile:

Lekker lekker! :slight_smile:

Stuka over Overseaz zeker?
Als dat nu nog zo is ga je zeker naar Mc Fiber in de Noorder Arcade?

Haha, Overzeas had ik inderdaad! De winkel in de Noorder Arcade ken ik, maar inmiddels draag ik dit soort kleding niet meer. Volgens mij is het maar een korte periode geweest dat ik die kleding droeg, mijn moeder vond het namelijk maar niks.

Luister jij naar je moeder?!?!

LuisterDE. :smiley: Ik was in die periode een jaar of 11/12.

Wat een voorbeeldig kind was jij zeg :stuck_out_tongue:

Ja, nu ik erover nadenk… Ik was inderdaad een voorbeeldig kind. :stuck_out_tongue:
Hoewel ik op de basisschool wel vaak vocht met een jongen.

Ja maar die zat in groep 3, dus dat telt niet :wink: