ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Tijdens mijn vluchtige bezoek van eerder helemaal vergeten je beterschap te wensen… Dus bij deze :wink:

Hartelijk bedankt! :slight_smile:

Ben in de middag nog naar het ziekenhuis geweest voor een epidrale spuit in de rug,2uur moest ik wachten eerdat ik aan de beurt was.
Heb 2 cortisone spuiten gekregen tussen mijn wervels.
Het zou pas werken naar 14 dagen,indien ik nog last krijg van mijn rug,tsja dan zal het een operatie worden vrees ik.

Ik hoop dat de spuiten werken Georges! Sterkte ermee in ieder geval.

Hoop het ook Danechka,sta niet te springen voor een rugoperatie!

Gisteren was de film “Tarzan” op tv, dit liedje vind blijf ik toch mooi vinden;

[ame]Phil Collins - You'll be in my heart (With Lyrics) - YouTube

Nou ik heb in mijn platenverzameling veel liggen van Phil Collins en Genesis! spijtig dat onze goede oude Phil gestopt is met zingen.

Hij zingt inderdaad goed, maar “You’ll be in my heart” vind ik toch wel het mooist geloof ik. De Nederlandse versie is overigens ook wel schattig, zeker uit de musical. :smiley:

Wat vind je van dit liedje Danechka?<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“manxPVTLth8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ja, dat is ook een goed liedje.

Okay ga je laten Danechka,misschien tot straks! ga een borrel drinken en wat tv bekijken!

Cheers! :slight_smile:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“PoTEnaAI9Fo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

En een lekker aanstekelijk deuntje…

https://www.youtube.com/watch?v=ykW4rtW2eu0&feature=related

“I go uh-uh, you go ah-ah, lalalalala”? Aanstekelijk ja. :stuck_out_tongue:
Het is net t.A.T.u…

Naja… Ik vindt het lekker weg luisteren, zo dan!?

:smiley:

Ja hoor, ik ben blij met een beetje muziek! Ik verveel me hier nogal.

Nog steeds niet top fit dan?

Nee, het is niet zo dat ik griep o.i.d. heb hoor. Afgelopen woensdag dacht ik naar het ziekenhuis te gaan voor een echo, maar ze hielden me er meteen om diezelfde avond nog mijn appendix te verwijderen.

Dus je dacht dat er wat inzat en ze haalde er wat uit!? Best bizar…