Tuurlijk, lekkere cakejes, schaars geklede vrouwen.
Ha nu snap ik hem,ben niet zo bekend in Amsterdam,buiten schiphol ben ik nog nergens gekomen.lol2
Haha, je weet ongetwijfeld dat dat het beeld van Amsterdam is, zeker in al die Amerikaanse films.
Ik ben op zich regelmatig in Amsterdam, maar ik zit niet aan de spacecake e.d. Daarvoor hoef ik sowieso niet ‘helemaal’ naar Amsterdam. ![]()
Jij zit niet aan de spacecake,maar nog veel erger,jij bent verslaafd aan de Frist’s Danechka!!lol2
Fristi, tja… Vele malen erger inderdaad, pfoe!
Ja, je hoeft tegen een Amerikaan alleen maar te vertellen dat je in Amsterdam woont en je hebt meteen alle aandacht.
Hey man, where do you live?
Amsterdam
Really?
Yeah
Omg! You got pot on you?
Helaas is aan de grens “woonplaats Amsterdam” ook nog wel eens goed voor extra aandacht.
Voor een Rus was “Holland” al genoeg. Het was meteen “Ooooehhh, Amsterdam! Weeeeeed!”
Er is ook nog zo’n ‘Euro vacation gone wrong’ film opgenomen in Spiš Castle. Maar ik kan even niet op de naam van de film komen.
Bij mij gaat er geen belletje rinkelen. ![]()
Als het me te binnen schiet laat ik het weten ![]()
Goede morgen iedereen,zie dat ik hier alleen ben,trouwens goede muziek keuze Danechka,heb het clipje beluisterd!.
Ik ben nu net pas wakker, dus goedemorgen allen!
Leuk dat je het goede muziek vindt, Georges. Ik vind het ook een mooi liedje, mooie tekst.
My Immortal is idd een mooi nummer, vooral live doet ze die erg goed.
Deze overigens ook;
Lithium vind ik inderdaad ook erg mooi!
Nou wat is het stil hier op rockamenie!zal maar tegen men eigen babbelen!ha ha ha !!
Ik wil wel even met je komen praten hoor, Georges!
Maar goed, ik voel me niet zo geweldig dus ik zal er niet continu zijn. ![]()
Nou het kom wel goed ,meid!nog een paar daagjes en dat ben je helemaal hersteld.
groetjes:georges.:dag:
Zal ik ook maar even meedoen met een “muzikaal” oudje ![]()
Je hebt gelijk Georges, maar ik word een beetje snel ongeduldig. ![]()