ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Denk dat de vodka ook naar mijn hoofd is gestegen,kon het me niet meer herrineren.lol2
Goede vlucht gehad?wat heb je aan boord gegeten?

Ja, op zich was het verder wel een goede vlucht. Ik heb niet echt veel gegeten, alleen een koekje die ik kreeg en wat drinken.

++++hh
link
Het is gelukt! oeffffffffffffffffffffffff

Geweldig Georges :cheer:

Gaan we dan vast nog vaak zien in je enquêtes.

Momenteel aan de gang op Facebook, misschien ook leuk voor hier…

The Game…

1 Find the song that was number 1 at the time you were born.
2 Find it on YouTube.
3 Post it without any shame

Dit is die van mij;

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“JECTUQVrvzE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Zaan ff kijken op deze link ofdat ik het artikel goed heb geplaats?
hipper de piep

Dronken stewardess?

Dit is die van mij;

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepE&ob=av2e[/ame]

Geen Rock maar wel mooi …

[ame]Fischerchor - Freude schöner Götterfunken (Ode to Joy) 2004 - YouTube

Ja dat klopt,Zaan! wil maar zeggen dat de verwijzing naar een andere site was gelukt!
groetjes:georges.:dag:

Applausje voor Georges! :cheer:

Hoi Danechka!! ben je zonder kleerscheuren uit je onderonsje met je vriendinnen gekomen?
sorry voor mijn laattijdige reactie! was erg druk bezig op wwz! peilingen en enquetes op het thailandforum moesten de deur uit!

Haha, ja hoor! We hebben gewoon gepraat, geroddeld en veel gelachen. :wink:

Spijtig dat we niet kunnen voortkletsen Danechka,moet naar bed!! morgen om 5:30am opstaan!(tegen mijn goesting!!!)

Slaap lekker Georges, mooie dromen!

Net de film “EuroTrip” gekeken, geniaal. :smiley:

Jij durft???lol2 over welk ging deze film?

Haha, een Amerikaanse jongen die wordt gedumpt door zijn vriendin. Hij heeft contact met de Duitse “Mike” en hij stuurt diegene een berichtje dat hij geen contact meer wil etc. etc. Dan kom hij erachter dat het Mieke is, geen Mike. Maar Mieke heeft hem inmiddels ook geblokkeerd dus hij wil naar Berlijn, om haar alles uit te leggen. Zijn trip start in Londen, dan gaan ze naar Parijs, dan Amsterdam, Bratislava, Berlijn, en vervolgens Rome omdat Mieke daarheen is gegaan. De scenes in Amsterdam waren natuurlijk as usual. :smiley:

Klassieker :smiley:

De scenes in Amsterdam waren natuurlijk as usual???
Bedoel jij de volkswijken als de "Jordaan etc…?:lol: