ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Wanneer Sopirla d’r idool ziet reageert ze vast weer. :smiley:

Dacht ik ook :smiley:

En ikke ook!!

Hoe zit het me die Disney poppetjes van Danechka?

Geen idee, die actie is afgelopen denk ik.

Ik ben echt chagrijnig hier, die NS heeft het weer verpest voor 2012. :slight_smile:
Elk jaar zijn ze goed voorbereid, maar er ligt een paar cm sneeuw en Nederland ligt meteen weer stil, iedereen in rep en roer, twee uur op een station wachten op niks.

Je bent terecht boos hoor.

Met dit weer horen er extra treinen te rijden, niet minder!

Inmiddels wel al thuis of post je dit vanaf het station?

Ja, ik smste mijn zus; “Help! Ik word gek” en toen kwam ze me gelukkig halen. Maar ik ben het met je eens hoor. Ik bedoel, ik kom nu niet meer in 's-Hertogenbosch omdat er geen treinverkeer meer mogelijk is tussen Amsterdam en Utrecht. En wáárom niet?! Zelfs de website van de NS ligt eruit.

Ja dat je niet meer naar 's-Hertogenbosch kan nu is echt …
Kan je ook niet via Rotterdam gaan?

Ik heb nog wat domeinnamen in de verkoop staan.
Misschien is www.faalhaas.com wel interessant voor de NS :stuck_out_tongue:

Faalhaas zou prima zijn voor de NS!

Ik lees dingen als “Al is de reiziger nog zo snel, de NS vertraagt hem wel.”, zo is het ook echt. Ik weet niet of ik via Rotterdam kan, ik ben er een beetje klaar mee. Natuurlijk wil ik er erg graag heen en vanaf Utrecht kan ik opgehaald worden, maar straks zit ik wéér op het station te blauwbekken. Daar bedank ik hartelijk voor. :slight_smile:
Ik kan prima tegen kou en sneeuw, maar het is nu twee keer in twee dagen dat ik (laten we het netjes houden) ‘gedonder’ heb met die treinen.

Beste vrienden,vandaag was ik ff naar de grote stad gegaan met de trein,ook ikzelf heb meer dan 1 uur moeten wachten eerdat mijn trein arriveerde in het station.
Vertragingen kan van alles zijn,Bovenleiding die geknakt is door het koude weer,koperdiefstal,zelfdoding,wisselstoring,staking van het personeel etc…

Hier arriveerde niks en dat kwam door twee ijsblokken. Ze waren te gierig om de verwarming in de wissels aan te zetten o.i.d. slechte zaak. Ik heb dan nog de mazzel dat ik gewoon in mijn eigen bedje slaap. In Utrecht staan nog mensen vast, ook in Amsterdam. Ik vind het maar prutsers hier. Laat de NS eens in de leer gaan bij Oostenrijk of Duitsland.

Misschien een panne in de stroomdoorvoer,gebeurd regelmatig bij zo’n koude temperaturen.
Vraag me af wanneer ik nog eens een puntje ga scoren op de zoektocht!
Het is al maanden geleden,echt heel frusterend dat ik niet weet hoe ik moet zoeken.

Ongetwijfeld. Ze kunnen er ook niets aan doen dat er sneeuw is gevallen, maar roep dan niet dat je goed voorbereid bent. Er werd ook totaal geen informatie gegeven, je zit te wachten en één minuut voor je trein eigenlijk hoort te vertrekken staat er dat hij toch niet rijdt. Ik ben blij dat ik terug naar huis ben gegaan, anders werd mijn vriend ook niet erg vrolijk van mijn gechagrijn. :smiley:

Zo je bent niet bij je vriend,ga je dan morgen naartoe?

Nee, ik kon er niet komen vanwege dat ontregelde treinverkeer. Morgen zal ik het weer proberen ja… Ik zal vroeg weggaan, op hoop van zegen. :slight_smile:

Nou ik ben vanmorgen om 4:50am uit mijn bed gebeld,dringende permanentie(werk)
Toen ik om 5:30am buiten kwam was het -16° heb heel de dag in de kou gestaan buiten.

Vandaag was het ook weer een drama. Dan reed de trein weer niet, dan moet je daar overstappen, toch maar weer niet en dan sta je in Utrecht en is er gewoon geen treinverkeer mogelijk. Om 9u vertrokken en om 14.30u eindelijk in 's-Hertogenbosch aangekomen. Ik had de mazzel dat ik in Utrecht opgehaald kon worden. :slight_smile:
Verder is het huilen met de pet op, die NS.

Wat een ellende zeg.

Dat was en is het zeker. De komende twee dagen zullen er zelfs nog minder treinen rijden en hoogstwaarschijnlijk ook weer uitvallen. Ik geloof niet meer zo in ze wanneer ze zeggen dat alles weer ok is.

En blijven draaien…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“jXZcJojTucg” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>