…en nooit genoeg om te schrijven en zeer lekker om te voelen ! Bedankt allemaal !:kus:
Een sopirla
Voor iedereen alvast een oliebol! ![]()
Bedankt Danechka, ik eet ze graag…ja, wat moet ik nu sturen…de Roemenen feesten de hele maand December en een stuk van Januari (niemand nuchter !)!
Lieve vriendin, bedankt en :kus:x100 van je vriendin
Sopirla
Sweet! ![]()
Ook sweet! Kan ik momenteel wel gebruiken, we zijn druk bezig met de voorbereidingen van onze rijsttafel voor morgen ![]()
Doe mij maar iets rustigers… ![]()
Goede middag vrienden,ben een beetje minder aanwezig op wwz,voel me wat ziekjes.
Hopelijk ben ik morgen genezen van die griep perikelen.
groetjes:georges.
Beterschap Georges!
Als je last hebt van je keel moet je vodka met peper nemen, dat werkt echt. ![]()
Ik hoop voor je dat je morgen weer beter bent.
Bedankt Danechka voor je suggestie!![]()
Nu als ik mijn outlook express open dan zie ik weer dat er massa’s werk te verichten zijn.(Dat is het nadeel dat men op verschillende sites bezig is)
Moest ik morgen niet aanwezig zijn op wwz,dan wens ik aan jou en ook aan de andere rockmanie rockers nog een gezeillige uitwuifing van 2011 naar 2012 toe!
georges.:dag:
Tussen het bakken door tijd voor wat muziek.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“lPABeKfHNak” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Nee, geen oliebollen…
Wel; perkedel, krupuk, emping, pisang goreng, tempeh goreng, gado-gado, rendang en weet ik wat al niet meer…
Ja ja die avatar ik wist het . Allemaal lekkere dingen schrijft hij en hier doen ze er verdomme niets aan. 3 weken lang knalllen waar je horendol van werd en om 12 uur was het stil!!
Van harte beterschap Georges, je kan die wodka ook zo drinken, of een goeie hete grog en transpireren maar!! Goed voor je komt alles eruit door de porien.
Nou ik ben al wat beter te been,had vanmiddag nog enkele flesjes Singha gekocht in een chinese supermarkt in Antwerpen.
Ook heb ik nog een paar horror movies gehuurd in een plaatselijke videotheek in mijn dorp.
Bedankt voor je suggestie Paulana(hete grog)zal voor de volgende keer zijn als ik weeral met de griep zit!
groetjes en maak er nog een gezellige avond van!
georges.:kus:
Goede morgen Zaan,heb je lekker gefeest gisterenavond?geen kater zoals mezelf tegengekomen?
Morgen Georges. Nee, gelukkig geen kater.
Hoewel de fles toch bijna leeg is nu ![]()
Heb jij vannacht vuurwerk afgeschoten?
Nou zelf ik heb het maar rustig gedaan,een fles blue label J.Walker en een paar singhaatjes.
Vuurwerk afschieten doe ik sinds een paar jaar niet meer zelf, dat doet mijn zoon nu. Terwijl vrouw en dochter angstig binnen blijven ![]()
Rustig aan doe ik bijna het hele jaar, maar deze week (tussen kerst en oud/nieuw) vieren we altijd uitbundig.