ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Blij dat je het leuk vindt, zo krijgt Zanger Rinus nog eens een internationale carrière! :smiley:

Goede middag vrienden van het eerste uur,ben juist thuisgekomen van het werken.
Nu is er weeral een probleem bijgekomen,mijn hiel ligt open (nieuwe veiligsheidschoenen)had nieuwe steunzolen in mijn schoenen gedaan,dit schuurt elke keer tegen de binnenkant van mijn schoenen,op den duur ligt alles open.
Met als resultaat een ontsoken hiel,zal ooit wel eens gaan betere zeker?

…moest ik alleen thuis zijn …maar sommige hebben niet zo veel humor :frown:
maar je krijgt dit:kus:

Heerlijk als je hiel open ligt… Sterkte ermee, Georges.

Ach, iedereen heeft zo een eigen gevoel voor humor toch.

Dit had je juist niet, zeker ?! Man, den NMBS, ik ken ze, hoor, ik bedoel de bazen, een stel imbecielen, ze kunnen echt niets…het verwondert me dat er nog treinen rijden…:disgust:(dit is voor den NMBS en dit is voor je:kus:)
Den reptiel

…zijne is nogal aan de Sahara-kant…“if you know wat I mean”…

Hi Georges, Het zit je niet mee man. Sterkte!

Goed he?! :smiley:

Ja echt! :smiley:

Volledig mee eens!!!:cheer:

Speciaal voor Sopirla, een andere Zanger Rinus hit!

[ame]Zanger Rinus: 'Hey Marlous' - YouTube

Goede avond vrienden,ben ff online want heb nog veel werk voor de boeg(emails van mensen die voor de eerste keer naar Thailand gaan beantwoorden)
tot straks en voor de mensen die nog moeten eten,eet smakelijk.
georges

Lieve Danechka
Als ik “down” ben, zet ik de “Zanger Rinus” op en…ik lach met tranen ! Fantastisch ! ik zou het op mijn mp3 willen zetten, maar ik vrees dat ik als een zottin ga bulderlachen ! Wat gaan de voorbij lopende mensen van mij denken?
Echt van harte bedankt !
Duizend kusjes van een gelukkig reptiel !

Ik ben blij dat je er vrolijk van wordt, Sopirla!
Geen dank in ieder geval, zijn liedjes zijn inderdaad zo simpel dat het grappig wordt! :wink:
Gewoon op je MP3 zetten trouwens, lekker belangrijk wat anderen denken.

Lieve vriendin, het moet toch geen “Grammy Award” winnen om goed te zijn, zeker ?!
Nu, zet ik het alle 2 op en ik lach me een breuk, tot de grote ergernis van mijn echtgenoot (we zijn alle 2 achter ons PC), die geen fan van is…ik wel !
De zanger zou heel zeker moet gebruikt worden om depressies te genezen…met succes !
Mijn man kan gewoon niet begrepen wat zo fantastisch grappig kan zijn om me te doen lachen (ik lach niet zo vaak), maar nu wel !
Bedankt, lieve vriendin, een ECHTE vriendin !
Groetjes en 1000 x dit:kus:
Sopirla

Nee hoor, onze Rinus zal nooit een “Grammy Award” winnen maar dat is ook nergens voor nodig, dit is gewoon voor de lol (denk ik) :wink:
Jammer dat je echtgenoot het niet kan waarderen, af en toe een lolletje als dit moet kunnen op zijn tijd toch? Maar zoals ik al zei, ieder zijn smaak.
Blij dat je er zo om kunt lachen, enjoy!
:kus:

Juist nog eens gedaan ! die komt op mijn mp3…en “I don’t give a dam’” wat de mensen rondom me zeggen; als ik me goed voel en aan jullie denkt, wat is er mis mee?!
:kus:

Precies, er is niks mis mee als je je goed voelt, om wat voor reden dan ook.

De redenen zijn jullie, je, Zaan, Georgey en zoveel andere vrienden van de “forum” en ik hou van allemaal !
Een mini-krokodil:cheer:

:teeth:
Altijd leuk om te lezen, Sopirla!