ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Всех с новым годом! Oftewel gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik wens iedereen het beste voor 2012 en dat we allemaal maar gezond mogen blijven! :smiley:

Van hetzelfde Danechka. Gelukkig nieuwjaar!

Een heel gezond en goed 2012 voor allemaal.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn 2012 vol nieuwe ontdekkingen en avontuur :smiley:

Hoi hipper de piep,hoe was je vlucht naar Moskow verlopen,niet teveel turbelencie gehad onderweg?
Heb je ook het vuurwerk gezien op het rode plein?
groetjes:georges.:dag:

Hey Georges! Alles goed verlopen hoor, thanks. Ik heb genoeg vuurwerk gezien, hoewel ik wel al snel dubbel zag met dank aan de vodka. Buiten dat was het een geweldige nacht.

Vodka??? heb jij fristi’s afgezworen??lol2
Nou ik zag nog beelden op tv,ivb:het rode plein in Moskow,zag dat er iemand een fristi aan het drinken was,dacht eerst aan jou Danechka,maar je geeft het al zelf aan dat je die avond alleen maar vodka had gedronken,dus zal het wel iemand anders zijn op de tv-beelden!lol2

Haha, niet alleen maar vodka hoor! Dan had ik hier nu niet meer gezeten denk ik. Die vodka kwam later pas omdat we een spelletje deden. Als we de vodka met onze rechter hand pakten dan moesten we twee shotjes drinken in plaats van één. Aangezien ik rechtshandig ben ging dat elke keer automatisch. :slight_smile:

Later op straat kreeg ik nog iets van vier keer een glas champagne.

Morgen terug naar Nederland? hoe was je verblijf in Moskow,aangenaam?Wat doe je nu de hele dag,gaan wandelen?

Morgen weer terug ja! Het was inderdaad aangenaam, zoals altijd eigenlijk. En wat ik de hele dag doe… Tja, af en toe gaan we een beetje wandelen, naar de bioscoop, ergens wat drinken, slapen, eten, drinken, lui zijn… :smiley:

Had het eerlijk gezegd niets anders van je verwacht Danechka lol2
Nou ik zou nog zeggen een goede terugvlucht voor morgen Danechka!!
groetjes
georges.

Haha, ik heb met nieuwjaarsdag wel ‘gewerkt’ hoor. Ik heb geholpen in de winkel van mijn oom.

Hoi hipper de piep,wat voor winkel heeft je oom?
Wanneer vertrek morgen je vliegtuig naar Schiphol?

Hij heeft een drankwinkel, voornamelijk wijnen.
Morgen ga ik om 06:45u weer terug. Eerst stond in de planning dat we tot zondag zouden blijven, maar dat kan wegens omstandigheden niet.

Nou ik wens je nog een veilige terugkomst,Danechka!
Hopelijk heb je eigen goed geamuseerd in Moskow!

Dank je wel Georges! :slight_smile:

Voor mijne kleine kapoen een filmpje!
vertrek van Moskow naar Schiphol met KLM

Bedankt Georges!
Hier een liedje voor jou over Moskou; “Moscow never sleeps” :smiley:

[ame]- YouTube

zal het straksjes op mijn gemak beluisteren,voel dat mijne biefstuk aan het verbranden is(voor de zoveelste keer)lol2
groetjes
georges.:dag:

Omdat Danechka volgens mij weer thuis is;

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“V6Dfo4zDduI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>