ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Nee, ik ben eigenlijk nog nooit die richting op geweest. Zou het wel een keer willen.

Zeker doen. Maar ga dan vooral door naar Zweden, zo’n relaxed land.

Dat raadde m’n zus me ook al aan, en Noorwegen.

Goede middag iedereen! heb mijn pafstokken gaan halen en kan er weeral een tijdje tegen!lol2

Ik ben toch eigenlijk blij dat ik die verslaving niet heb. :stuck_out_tongue:

Schuif lekker aan Georges, het ging hier over bungeejumpen, rollercoasters en Scandinavie… :smiley:

Ik heb de verslaving 20 jaar gehad, maar nu al 8 jaar clean :smiley:

Kleine kinderen worden groot,zoals Danechka op maandag met de gezegende leeftijd van 21 jaar sla ze de andere weg in,de weg naar volwassenheid!

http://www.twinxxx.be/wp-content/uploads/2011/09/flowerpicking.jpg

Noorwegen is inderdaad mooi alleen de mensen vond ik nogal stug t.o.v. de Zweden

Zie dat het gezellig is,maar ik heb verplichtingen,ontvang zodadelijk volk over de vloer(spijtig) had anders wel graag met jullie voortgeklets!lol2

Hihi, thanks Georges! :kus:

Goedemiddag allen :slight_smile: Even aanhaken bij het Scandinavië gesprek …

Sweden is made of wood, Norway is made of stone.

Dat geldt in ieder geval voor wat ik er zelf van gezien heb, Noorwegen vond ik vele malen uitdagender en mooier dan Zweden :slight_smile:

Ik moet er ook tussenuit, m’n dochter komt zo thuis van haar werk en we zouden nog weg… Dus tot later :dag:

Ik ben benieuwd! :slight_smile:

Veel plezier zaan!

Mooier wil ik niet direct zeggen, maar ik ik heb alleen de kant van Oslo gezien

Dank, maar ze is er nog niet… :slight_smile:

Voor straks dan!

:wink: Thanks.

Ik heb de grote lijnen van mijn tripje even geupload;

Zoals ik al zei, beperkt Noorwegen.

In Noorwegen heb ik alle steden vermeden, daar kan ik dus niks over zeggen.

In Zweden ben ik wel o.a. in Stockholm geweest, ze hebben daar nog meer H&M winkels dan wij hier :slight_smile: