ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Nu Walibi idd… Goliath was wel cool, vooral de rondgang over het water daar zat ik aan de binnenkant en strekte mn arm uit PETS Ik kreeg toch een sneaky tik van wat takjes die daar groeien… Maar daarna nog 3x erin geweest :smiley:

Bij de kraan laat je je niet vallen maar word je losgelaten ala Superman.

Ja, eerst “goede morgen” vrienden allemaal ( niet op mijn kop zitten ! ik weet hoe laat het is…) en "GELUKKIGE VERJAARDAG !, VRIENDIN:kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:
veel geluk verder in het leven; ik zou je in mijn armen nemen, maar je woont te ver, spijtig…:zon02:
Groetjes
De mini-krokodil

Hihi, toch hartelijk bedankt Sopirla! :kus:

Goeiemorgen Sophi :smiley:

Dat +liefde van mij !

Haha, dat vond ik inderdaad ook wel een cool stukje bij de Goliath. De eerste keer dat ik erin zat heb ik behoorlijk zitten schreeuwen, die keren erna vond ik het vooral helemaal cool. De El Condor vond ik ook leuk, alleen had ik nadien welk barstende hoofdpijn. Superman waar je wordt afgeschoten is ook wel leuk, beetje Space Mountain - Rock 'n Rollercoaster idee.

Maar goed, als ik er weer ben zal ik een poging wagen bij die kraan! :wink:

Condor is toch die hangende? Die was ook wel cool ja!
Superman is toch afgeschoten worden vanuit die soort tunnel? Die was ook cool.
Maar degene waar ik dus niet tegen kan… is dat ding wat ook weer achteruit gaat. Daar werd ik kotsmisselijk in :slight_smile:

Leukste stuk van de Goliath is die 3 hobbels op het einde :D:D:D

Ja, die El Condor is inderdaad waar je onder hangt en bij de Superman word je inderdaad afgeschoten vanuit die tunnel. Die achtbaan die ook weer achteruit ging is weg volgens mij.

Die hobbels zijn inderdaad leuk! :smiley:

https://www.youtube.com/watch?v=4-lbIfaqm0U

Wat vind je van de Excalibur?

http://3.bp.blogspot.com/-I_hg1zmy58Q/ThhLRIlTkUI/AAAAAAAAAIc/CjkpO3Pk_xk/s1600/excalibur.jpg

Ken ik niet en dus niet in geweest… Maar volgens mij is dat hetzelfde als zo’n schip, ga ik dus niet in, kan m’n kop niet meer aan :smiley:

Haha, hier hang je ook ondersteboven enz. :smiley:

Hey Zaan vriend
Ik ben juist bezig met mijn mail en ik hoor van mijn echtgenoot dat we moeten vertrekken voor wat foto spullen af te halen (1 uur rijden!)
Ik heb niet graag als ik plots hoor dat ik moet vertrekken …alle, tot later !
Sorry, vrienden, ik moet altijd bij zijn, ik ben namelijk de co-piloot…
Tot later:chin::kus:

Dat geeft niet, zolang je maar niet achteruit gaat…

Ja, je gaat naar voren, naar achteren, ondersteboven. Ik hou op zich ook niet zo van achteruit gaan, maar dit ging wel. Ik vind ronddraaien het ergst.

Pssst…

Dan toch maar de “gewone” Rollercoasters! :cheer:

Agree! :smiley:

Ooit in Kopenhagen geweest? Daar staat ook wel een leuke in het centrum, geen idee meer hoe die heet…