Hmja, als we dat nog hebben… Ik ben bang dat ik niet verder kom dan ijsklontjes.
Lieverds, slaap goed en heerlijke dromen en tot morgen !:kus::kus::kus:
Alsjeblieft, ik hoop dat ik een goede smaak heb uitgekozen.
http://1.bp.blogspot.com/_L9Je34Cc0ks/Sl5p2pTariI/AAAAAAAAA8M/uMKxtZ2eH2I/s320/GrapeSorbet_C.jpg
Maar als dit ook nog niet helpt mag je wel een uurtje in mn vriezer zitten ![]()
Oeh lekker! Ik wil best een uurtje in je vriezer op zich, maar kom je me ook weer bevrijden?
Natuurlijk, met een warme kruik ![]()
Ik kom eraan! ![]()
… en gaat over tot de orde van de dag.
In dit geval jammen met de Dave Mathewsband. Deze band was lang aan mijn aandacht ontsnapt, maar inmiddels ben ik een fan van ze!
[ame]- YouTube
Goede morgen, vrienden allemaal,
Goed geslapen?
Ja, ik geef toe: ik ben pas wakker en ik moet mijn “ontbijt” nemen, mijn huiswerk maken op WW en wat Kerstkaarten schrijven, en dat is het, ongeveer denk ik…maar ik blijf on line…:kus:
Goedemorgen Sopirla ![]()
Goede middag iedereen,de vraag die op mijn lippen ligt is,zou Danechka vandaag ook “brossen” op school?ha ha h a!!(ben eens benieuwd!!)
Sorry mensen dat ik maar sporadisch aanwezig ben,maar ik ben met opzoekwerk bezig voor peilingen op diverse landenfora’s.This niet simpel,om de mensen een boeiende peilingsvraag voor te schotelen.Vooral we hebben al veel peilingen gehad op het Thailandforum,wat mijn keuze wel erg beperkt.Gelukkig heb ik nog 4weken om iets uit mijn hoed te schudden.Maar alle ideeen van jullie zijn welkom.
groetjes en tot straks.zo rond de 10nnnnnnnnnnn(22pm)
georges
Goeiemiddag, klaar met werken en net terug uit de sportschool dus tijd voor muziek;
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“4PkcfQtibmU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Right, dan kan ik ook mijn ontbijt + lunch + avond opeten (tagliatelli met zalm) en verder Kerstkaarten schrijven en inpakken en op de WW, nu en dan…
See ye !
f a b u l o u s !!!
Betekent dit dat ie niet doorlinkt ofzo?
Foo Fighters…Fantastic ! Dank je, vriend !:kus:
Op z’n tijd een portie Grohl doet het altijd goed ![]()
Waar een wanneer?
ik probeer te eten (1 keer per dag, zoals altijd) maar het is verdomd heet…