ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Hm, braadworst lust ik niet eigenlijk. :slight_smile:
Mijn spaghetti was zeker lekker. Het was gewoon bolognesesaus met gehaktballetjes in plaats van geruld gehakt. Mijn vader vindt dat namelijk het lekkerst, dus dat maak ik altijd.

75 euro is nog net te doen, maar dan nog diesel, parkeerkaartje, eten, slapen en misschien ook nog wel een kaartje voor een date. Bij elkaar best prijzig.

Als ik 3 dagen niet eet lig ik gestrekt in een kist. :smiley:

Oh, dat moet ik eens proberen. Gehaktballetjes zo groot als soepballetjes?

@Edwin
We hebben een logeerkamer, we gaan het gezellig maken, afhankelijk van het weer, natuurlijk

Ja inderdaad! :slight_smile:

Lief aangeboden Sopirla, maar het zit er dit jaar niet in :stuck_out_tongue:
Ik wil graag weer op reis en moet dus zuinig zijn :slight_smile:

Kijk, als je eet wanneer ik eet en dezelfde portie, ik garandeer je een wereldreis !

Even heel iets anders: Mocht je het interessant vinden en het kanaal zelf ook hebben, er komt zo direct een interessante documentaire op HollandDoc. “Born in the USSR - Age 7.”

Ik heb nogal druk: jullie volgen, Kerstkaarten schrijven, bagage, de forum; ik weet wat over die 28 jaar geschiedenis in USSR en Roemenië; het is triestig !
Maar ik heb jullie, allemaal toffe collega’s en dit is voor mij het belangrijkste !:kus::kus::kus:

Ik heb het aan staan, bedankt voor de tip :slight_smile:

Leuk dat je het aan hebt staan! Graag gedaan in ieder geval.
Toen ik Dima zag in het derde deel waar hij 21 is was ik helemaal verliefd op 'm, haha.
(Hier eigenlijk ook al :p)

Ik probeer het te vergeten, het was niet tof als je niets maar absoluut niets te eten hebt en als je een gunst doet aan iemand, dan krijg je een bokaal varkensvet !

Ik kan deze documentaire niet bekijken hier in Belgie,alleen de nederlandse zenders:NOS 1-2 -3

Volgens mij heeft in Nederland ook niet iedereen HollandDoc.

http://www.hollanddoc.nl/live.html

Bedankt edwin voor je linkje! ga er direct naar toe surfen!
goedenacht en tot morgen
georges.:dag:

Was leuk hoor :slight_smile:

Mooi, 14 en 21 zijn ook leuk, alleen is in die laatste nogal geknipt helaas.

Ik duik nu m’n bed in. Iets teveel vodka voor m’n keel gedronken en ik voel het direct, haha. Slaap lekker allen!

Slaap lekker, ik ga even programmeren :slight_smile:

Ik heb het te warm eigenlijk, dat slapen wordt (nog) niks. Ik kan niet zo goed tegen alcohol. :redface:
Maar goed, de pijn in m’n keel voel ik niet meer.

Succes met programmeren!

neem een ijsje?