7 km van waar ik woon, op de wei, in Werchter, op 28.05.2012, het uur staat nog niet vast…
Werchter Boutique lees ik inderdaad.
Altijd leuk, have fun!
Txs, vriend ! het zal fantastisch zijn , ik weet het nu al…
Denk dat ik echt oud aan het woorden ben,de clipjes die Zaan gepost heeft,ken er geen één van.
Misschien heb je de nieuwe trends niet meer gevolgd; het is niets, je ben toch geen DJ ? Nog pijn ?
Georges, gewoon blijven opletten wat er hier (en elders) allemaal gepost word en binnenkort verbaas je vriend en vijand met je kennis!
Muziek is een wereldreis, je moet naar alle landen.
Zaan, ik zie dat jij wat op het program hebt staan voor 2012. :vak02:
Zo, echt wel. Kan niet wachten dat het zover is ![]()
Hoe lang duurt dat avontuur bij elkaar?
Minder lang dan het klinkt. Het is slechts 3 weken…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“wtbqFNxIHyI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Deze persoon ken ik wel: Gary Numan&tubeway Army:are friends electric,een machtige schijf,dit liedje wordt je nooit moe.
Goedemorgen Georges! ![]()
Hoi hipper de piep,
Lekker geslapen,? vandaag de big day,je ziet er naar uit zeker?
groetjes:georges.:dag:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“V3IUgyOyet4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Ja hoor, ik heb prima geslapen. En jij?
Ik heb inderdaad wel zin in vanavond!
Tsja mijn valium pillen zijn uitgewerkt,geen oog dichtgedaan,maar ik ga je er vandaag niet mee lastig vallen Danechka!
Had hierboven speciaal nog voor jou een clipje geplaatst!
In iedergeval wens ik je voor vanavond een fijne hipper de piep avond toe.
groetjes:georges.:dag:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“V3IUgyOyet4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Bedankt voor het liedje Georges!
Ik wens je in ieder geval sterkte met je rug.
Bedankt Danechka!
Maak er nog een gezellige dag van,voor de rest zie ik je wel morgenavond weer op het forum!
groetjes,georges.
Thanks, maar er komt verder niemand vandaag hoor… Ik heb alleen dat feestje vanavond. Dus ik heb weinig te doen overdag. ![]()
euchhh weinig tedoen? moet jij niet naar de kapper? met je vriend skypen?
Haha, de kapper komt hier…
En met m’n vriend Skypen? Nee… Eventjes niet. ![]()