ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Ik wens jou ook een goede nacht Sopirla!
:kus:

Ik hou het ook weer voor gezien, drukke werkdag achter de rug nu even ontspannen. Goede nacht allen :dag:

LOL Ook wel grappig trouwens hoe dat per tattoo-shop verschilt. Ik moest altijd als nabehandeling van mijn tattoo eerst een paar dagen Unicura gebruiken en daarna Nivea bodymilk met amandelolie. Maar ik heb nog wel van andere smeerseltjes gehoord ook.

Jack Daniels? Ik vind het af en toe lekker, maar er zit een soort cocos smaak aan die me snel gaat vervelen. Schotse en Ierse whiskey zijn mijn favorieten. Noroc!

Dat valt nog wel mee toch :stuck_out_tongue: Het laatste wat ik me van mezelf kan herinneren is na een avondje stappen in de melkweg + bier + bier + enz En dan met z’n tweeën in de fontein voor het American hotel gaan pootjebaden :redface:

Unicura zeep gebruiken ze volgens mij allemaal. Nivea had ik nog niet eerder gehoord. Hier in de regio Zaanstreek/Amsterdam is het meestal Callendula, Sperti of gewoon old skool Vaseline.

Haha, etc. etc. stond ook nog voor dergelijke andere dingen die ik hier toch maar niet naar wilde zetten. Pootjebaden in die fontein is trouwens best wel cool!

Hoi Goede morgen Danechka,lekker geslapen?
Hier in het noorden van Antwerpen is het heel slecht weer,hagelbollen,veel wind en koud.
groetjes:georges.:dag:

Goedemorgen georgessiam!
Ik heb prima geslapen, en jij?
Hier valt het nog mee met het weer, wel grijs, wind en koud maar nog geen neerslag.

Nog veel last van mijn rug,ben wel als een blok in slaapgevallen als ik het valiumpilletje had genomen.(mijn licht van de slaapkamer heeft heel de nacht gebrand.)
Heb je plannen voor vandaag Danechka?

Vervelend dat je zo’n last hebt van je rug, maar wel goed dat het pilletje vannacht in ieder geval zijn werk heeft gedaan.

Ik heb voor vandaag weinig plannen. Ik moet samen met mijn vader iets regelen en dat is het eigenlijk, voor de rest blijf ik liggen waar ik lig en kijk een beetje tv. Als Sinterklaas cadeautje had mijn vader voor mijn moeder namelijk iets geregeld waardoor we Russische tv kunnen kijken, ook de commerciële kanalen… Dus we hebben nu 100 Russische kanalen + heel veel films en radio :smiley:

Lucky you!Met die schotelantenne kan je dan ook tv kanalen bekijken in de far east,of heb ik het mis?

We hebben een schotel en daar hadden we iets van vijf vrije Russische kanalen op. Je zou op zich Russische kanalen met een schotel kunnen ontvangen, maar dan moet je een mega ding in je tuin zetten, dat is bijna onmogelijk en enorm duur. Het abonnement wat wij nu hebben kost 15 euro per maand en is via internet. In Rusland zelf mag dit niet, het is voor de Russen die in Europa wonen. :slight_smile:

Nu snap ik het plaatje Danechka!:slight_smile:
Nou ik zou zeggen nog veel kijkplezier en tot straks want ik ga ff liggen(ik kronkel van de pijn)sorry.

Heel goed!
Bedankt in ieder geval en jij heel veel sterkte.

Goedemorgen, de sint is voorbij dus meteen door naar Kerstmis.
Passend muziekje erbij…

OMG! Zo fout lol2

“Heb jij m’n piek gezien?” - Gelukkig niet zeg! :')
Blij dat Marlous/Romana er ook weer bij is, ik ben zo jaloers op haar dansjes!
“Gelukkig Nieuwjaar en een Happy New Year?” Sympathiek om het dubbel te doen, ze houden wel van hun fans!

Iedereen is jaloers op de “coole moves” van Ramona, ongeëvenaard!
Ze zijn echt goed voor hun fans inderdaad…

Ik wou dat ik zo cool was! :frowning:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=tdUgSsI2Z6c&feature=relmfu[/ame]

Ushi Dushi kan leuk lachen … :wasted:

Misschien moet je je haar dan ook zo mooi laten knippen en een cool bomberjack aanschaffen.

Leuk lachen had je ook bijna gedaan, die kaakchirurg had dat zo voor je kunnen doen…

Ik ga straks direct op zoek naar een zwart bomberjack en ik loop even langs de kapper om te vragen of ze tijd heeft mij zo’n mooie coupe aan te meten.

Ik heb inderdaad mijn kans gemist, nu word ik nooit zo cool en knap!

Dit hier is eigenlijk ook best wel zielig :redface::
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=y2aK62SRrWA[/ame]

… en bedankt! Ik proest zo mijn drinken uit over het toetsenbord :mad:

Geweldig fout :smiley: