ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Ah sorry! Je toetsenbord werkt in ieder geval nog wel toch? Lol.
Het is inderdaad erg fout, “ieder weekend zitten mijn darmen met frisdrank vol”, HOPPA! :smiley:

Werkt nog, moet ie maar tegen kunnen…

Frisdrank klinkt natuurlijk een stuk stoerder dan Fristi!

Ja precies, alle flikken zullen je echt niet kennen omdat je de gangster bent die Fristi drinkt, maar omdat je de gangster bent die frisdrank drinkt!

Machoman!

Overal waar ik kom, daar barst de bom! Machomaààn… tidungtungtung!

Ken je die reclaam nog op de NOS van vroeger Danechka?
ha fijn ha fijn,een borrel van florijn!

Ik heb het opgezocht en ik vond een zingende oude man, “Ja, 't is zo gemakkelijk om gelukkig te zijn, met een borrel van florijn!” maar het doet geen belletje rinkelen. De reclame die ik vroeger wél altijd meezong was “Zo in m’n sas met Badedas”. :biggrin:

http://asten.allesvan.nl/uploads/8/images/fristi_allesvan_deurne__550.jpg

Speciaal voor Danechka!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jippie! :cheer:
Bedankt georgessiam!

En ik zie dat Sopirla online is op wwz!Hoi Sopirla alles kids?

Hey Georgy
Alles kits?! De duivel…1) ik wist niet hoeveel werk zal ik hebben met mijn posts naar Roemenië Forum te brengen; 2) morgen, om 10.15 moet ik naar cardioloog,
3) vandaag ben ik te laat opgestaan en een nieuw afspraak met mijn psychiater moeten maken.
Iedereen is van mening dat ik heel slecht uitzie (de afgelopen dagen waren niet echt prettig); zo lang de “storm” geduurd heeft, deze persoon at niets en dronk ook niets, buiten koffie.
Mijn echtgenoot ziet nu hoeveel dit “show” mij gekost heeft.
Ik heb belooft dat ik hun vel zal krijgen voor dat ik koud word! Vergeet het niet !
Ik ben niet slecht van character maar deze personages hebben niets gemeen met een deftige forum.
Ga kijken in de “Wereldwijzer Reiscafé” ; het is de moeite om even te kijken…
Nu ga ik slapen want ik heb 2 uren nodig om op mijn benen te kunnen staan (als je bloeddruk 7 over 4 is, het duurt even tot je terug normaal reageert).
Dus, vriend, tot morgen en zonder pijn !:kus::slapen::dag:

Goede morgend iedereen hier op het forum.
Om wakker te worden deze hele mooie plaat van Enya!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“xfVJ11GXzXQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Zo, deze zit de hele dag in je hoofd :smiley:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“C4D1HSL7P98” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Groovy wakker worden dit. :smiley:

Hipper de piep,goede morgend Danechka! Alles in orde met de gezondheid,nog last van die verdekselse naweeen in je mond?

Goeiemorgen, lekker uitgeslapen zie ik :smiley:

Lekkere muziek Zaan!Je mag gerust zijn dat dit de hele dag in mijn hoofd zit.
Trouwens een mooie zangeres,ken haar naam niet,maar ze mag gezien worden!lol2

Goedemorgen georgessiam! Op zich gaat dat wel met m’n mond, beetje last als ik m’n mond wat verder open probeer te doen maar ook dat zal wel overgaan. Hoe is het met je rug?

Morgûh, heerlijk uitgeslapen ja! :smiley:

Inmiddels zit dit liedje in m’n hoofd aangezien m’n zusje het continu loopt te blèren:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U[/ame]

Momenteel nog heel veel pijn in mijn onderrug,Danechka!
Morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis(13pm)voor een ct-scan.
Nu de medicatie die ik neem,werkt helemaal niet zoals ik het wil.

Bah, vervelend voor je. Sterkte ermee!