ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Ja, het is erg vervelend. Ik moet straks voor het slapen gaan ook nog een pilletje nemen en goed spoelen.

@Danechka & George
Gelukzakken ! ik moet 8 slikken om in slaap te vallen en er is geen garantie op…
De mini-krokodilletje>>>

Nu ik moet dagelijks heel mijn leven medicijnen nemen omdat mijn (sorry voor het woord,meiden) urinezuur te hoog is,(jicht)kom er nog eens bij dat ik ook nog pijnstillers moet nemen alsook valium*(*tijdelijk)

Vervelend allemaal… Ik heb dit alleen tijdelijk, dus wat dat aan gaat heb ik inderdaad geluk.

Ik blijf ook een “pillen slikker” voor de rest van mijn leven en morgen naar de psychiater en op 08 december naar cardioloog; dit is ook lollol2
mijn bloeddruk was 7 over 4 en sinds 2 weken loop ik als een zatlap + vallen…
Let’s have some fun", hé ?

Hoi sophi,
Ik heb je mailtjes over Roemenie* ontvangen maar ik krijg je bijlage niet open!

Hoe heb jij ook last van jicht Danechka?
Beste meiden ik moet jullie verlaten,ik heb nog heel wat werk tedoen voor mensen(2) die voor de eeste keer naar Thailand gaan.Dat wordt typen tot 0:00am.
Had hun belooft om een emailtje te sturen voor morgenvroeg.
Spijtig dat ik offline moet gaan,had liever nog gezellig met jullie gebabbeld,Danechka en Sophi.
Tot morgen en slaapzacht
georges.:kus: een nachtzoen!

Nee hoor, ik heb alleen wat zwaardere ibuprofen vanwege de pijn in mijn mond. Dat ik die pilletjes moet slikken heeft dus alleen met het laten trekken van mijn verstandskiezen te maken, dus niets ernstigs.

Succes met je werk verder, ik ga mijn bed opzoeken.
Slaap lekker alvast!

Het lijkt wel een apotheek hier met al die medicijnen… Zal ik dan ook maar even meedoen?

Ik moet 2x per dag aambeienzalf op mijn arm smeren omdat dit snel geneest en littekenweefsel tegen gaat.

:smiley:

Wauw, ik wist niet dat aambeienzalf ook daar goed voor was!

Op het werk liepen we al te grappen “Sperti, niet voor de kont, maar voor een gave wond” :smiley:

Hahaha, het klinkt voor de rest ook erg charmant, aambeienzalf… Maar goed, gelukkig is het voor op je arm. :-p

Gelukkig wel zeg! Ik moet er toch niet aan denken de hele dag een vette *

Mee eens! lol2

George, wat zei je? mailtjes over Roemenië ?

er waren geen bijlagen bij …Bizar !

Ik zal het onthouden ! Het klinkt heel grappig !!!

dat weet ik wel,maar niemand hoeft dat te weten,op wwz daarom dat ik gezegd heb dat het mailtjes van Roemenie waren! al de 2 postings verwijderen,of iets anders in de plaats zetten.
Had daarjuist nog een email naar jou verstuurd ,heb je die ontvangen?

Lieverds allemaal,
Danechka
Zaan
En Georgy

een goede nacht, geen pijn voor niemand niet en …tot morgen !:dag::kus::kus::kus: (voor iedereen een kusje):slapen:

Ik heb er voor gezorgd; ga kijken…