Dat is toch niet zo erg? Tenzij je in het midden oosten op vakantie bent natuurlijk…
Ik vind altijd iedereen lief en wil iedereen knuffelen als ik aangeschoten ben.
lol2
Dat is toch niet zo erg? Tenzij je in het midden oosten op vakantie bent natuurlijk…
Ik vind altijd iedereen lief en wil iedereen knuffelen als ik aangeschoten ben.
lol2
Ik wil eigenlijk iedereen kussen, zo lief vind ik ze!
Overigens riep ik het in de woonwijk hier, m’n moeder werd meteen wakker en kwam kwaad naar beneden om te vragen waar ik het idee vandaan haalde zo hard te gaan schreeuwen. Maar goed, het was mijn schuld niet. Die man in het café bleef ons maar flessen wijn kopen en het was natuurlijk onbeleefd het niet op te drinken. ![]()
…en het was juist goed dat je moeder wakker werd, een stukje sociale controle ![]()
Oh aan sociale controle geen gebrek… Ik ben dus altijd heel braaf, als m’n moeder boos wordt ben ik bang. ![]()
Toen ik “braaf” las werd ik voorzichtig… ![]()
Dus nu een paar straten verder de wijn nuttigen?!
Exactly! ![]()
Maar ik ben niet meer zo erg van de wijn, eigenlijk kan ik beter aan de cola.
Kun je ook prima mee mengen…
Klopt, Passoa Cola is lekker!
De eerste 3 nog niet, daarna gaat het wel.
Ik heb liever whisky, cognac, rum of vodka, net wat er is ![]()
Heb je al eens Finlandia Vodka gehad? Dat is echt de beste vodka. Je zou een keer met cranberry smaak moeten proberen, maar helaas is die hier niet verkrijgbaar.
… alweer wat werkdingen doen, moet niet gekker worden vandaag :mad:
Laters :dag:
Werkze! :dag:
What about een Jackie? Not on the rocks, please…thank you !
Denk dat Danechka,hup holland hup zingt!lol2
Hup Holland Hup! Laat de leeuw niet in z’n hempie staan, hup Holland hup! Trek 't beesie geen pantoffels aan, hup Holland hup!
Dit kan ook nog wel, doe mij een toppertjuh en een breezer ananas!
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=FZtij2lJJJs&noredirect=1[/ame]
Geen glaasje euchh prik Danechka?je moet morgen nog naar school! ha ha h a!!!
Haha, ik drink nu appelsap. Ik kan wel aan de drank gaan, op zich, want ik heb morgen geen school. ![]()
Hoe komt het dat je geen school hebt Danechka? is het in Nederland een feestdag?
dus als het morgen geen school is,ga je dan een stapje in de wereld zetten?(bioscoop?)
Ik heb morgen geen les, normaal gesproken heb ik stage, maar m’n wang is enorm dik en ik heb weinig zin om me zo te vertonen. Daarbij doet m’n mond ook nog redelijk zeer. Geen feestdag dus. ![]()
Heb je nog steeds problemen met je getrokken kiezen?Nou wat vervelend voor je Danechka.
IKzelf moet straks voor het slapen gaan,nog een valium pilletje nemen,want ik verrek van de pijn(rug.