Ik lees het wel…
Nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op.
Welterusten ![]()
Ik lees het wel…
Nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op.
Welterusten ![]()
Ik geloof dat ik mazzel heb, ik heb namelijk geen Peroxide om mee te spoelen maar Chloorhexidine. Ook dit smaakt niet heel lekker, maar ik heb ergere smaken geproefd.
Dat is dan wel weer fijn… Hoewel, niets is de aankomende dagen natuurlijk echt fijn ![]()
The Cranberries,het beste liedje vind ik juist my imagination!! kan er geen genoeg van krijgen.
Neh, Zombie! ![]()
Ja dat ook Danechka,maar heb je al just my imagination al beluisterd,elke keer als ik dit liedje hoor,dan maakt het me blij!,vraag me niet waarom,moet je het antwoord schuldig blijven!
trouwens een goede middag ,Danechka!ben momenteel thuis,vanmorgend naar de controlearts(werkgever geweest)vrijdag pas naar het ziekenhuis(13pm) voor een ct-scan.**Je moet het maar eens beluisteren en nadien je mening zeggen **
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“SHoHIL2ABVQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Just my imagination klinkt inderdaad leuk, ik kan me voorstellen dat je er blij van wordt.
Je moet dus nog even wachten op de scan, heb je nu veel last van je spit? Sterke ermee in ieder geval.
Eerlijk gezegd,de pijn is niet te harden! Had daarstraks medicatie gaan halen bij de apotheker.
Ook moet ik voor slapen gaan,valium slikken(om de spieren soepel te maken(rug)
Vodkaatje erbij? Het werkt ![]()
Maar serieus, nogmaals sterkte in ieder geval. Ik hoop dat de medicijnen een beetje helpen.
Ik ben een saaie piet als ik in Belgie vertoef,drink nooit geen alcohol laat staan sterke dranken.
Nu als ik in Thailand ben,dan gaan alle remmingen van mij af,dan zie ik niet op een litertje bier meer of minder.lol2
Haha, ik drink eigenlijk zelden. Wanneer ik te veel heb gedronken begin ik overal om te lachen, roep ik allerlei onnozele dingen etc. etc.
Zoals wat?lol2
Nou ik ben wel eens stomdronken geweest in Bangkok, het heeft me die bepaalde nachtje uit veel geld gekost.
Ga dit niet zeggen op het forum wat er allemaal is gebeurd,denk dat je achterover valt van het verschieten.wil het je wel zeggen via pm,als je dat wilt,Danechka?
groetjes;georges.
Hehe, ja is goed hoor! Ik ben heel benieuwd waar ik dan zo van zou kunnen schrikken. Ik zal jou dan ook in een privéberichtje vertellen hoe en wat, misschien is het beter als ik mijn slechte gedrag hier niet ga promoten. ![]()
Beter niet,want voor je het weet kan die informatie tegen je gebruikt worden.Daarom doe ik het via pm.
Slim gezien ! het is mijn kanaal om belangrijke en privé mails te sturen naar wie ik wil.
De baas, Martijn, heeft eindelijk gereageerd, maar ik kan je de brief niet sturen; hij heeft het gestuurd via mijn andere mail; voor hetzelfde geld, had ik het in de prullenmand gegooid ! Sandra heeft het, en je? hoe krijg ik het bij je? ik moet iemand (maak me niet uit wie) e-mail adres hebben en je hebt het direct.:kus::dag:
Damn!.. Werk roept :dag:
S*** !
Ligt het aan mij of zijn er meer nieuwsgierig?
![]()
Ik roep bijvoorbeeld keihard op straat dat de date van mijn beste vriendin eigenlijk homo is etc. ![]()