ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Ik las inderdaad een aantal berichten in dat topic, zeer vermoeiend. Het gaat eigenlijk ook nergens over…
Je zal maar zulke discussies binnen een relatie hebben, ik zou gillend gek worden, haha.
Maar goed, het is makkelijk om over het internet in zulke discussies te gaan en met modder te gaan gooien, het internet is niet altijd even handig.
Ik wens jou ook een goede nacht toe en werkze morgen!

Slaap zacht Danechka en tot morgen!
daaaaaggggg!!:dag:

Goede morgend iedereen,
Vandaag na een week thuis te hebben gezeten moet ik spijtig genoeg weeral gaan werken.
Maak er nog een gezellige dag van,en misschien tot straks.
groetjes:georges.:dag:

Goedemorgen allen :smiley:

Zo te zien heeft iedereen een goed weekend gehad en Sopirla is ook weer terug, dus een toepasselijk muziekje;

https://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg&ob=av3e

@ Zaan
Mooie tattoo hoor - succes met de heling en zorg dat het niet breekt :slight_smile:

@Danechka
Niks mis met Alyona dast hoor, leuke clip :stuck_out_tongue:

Komt wel goed. Ik hou m lekker vet :smiley:

Had ik deze al gepost?

[ame]- YouTube

Haha, toch kan ik er nu niet vrolijk van worden… Ik voel me toch niet helemaal 100% zonder twee verstandskiezen. En iedereen maar zeggen dat het meevalt :slight_smile:

Ja, ik weet dat het helemaal niet mee valt, maar had ik dat verleden week al tegen je gezegd dan had je niet alleen na de behandeling last gehad maar ook er voor :confused:

Sterkte meid, het gaat echt weer over :slight_smile:

Bedankt! Ik word er zeker mooier op met een dikke wang :wink:

Zaan vriend
Wie heeft tegen je gelogen? ik ben helemaal niet terug, ik wacht nog (maar niet lang niet meer), ik wacht op Jurjenb z’n reactie…

Niemand. Ik loop gewoon op de zaken vooruit.
Jij kan niet zonder het forum dus… :wink:

Nog even doorzetten, heerlijk spoelen met peroxide.

Of zoals een “echte” Rus het zou doen met wodka :wink:

Beterschap natuurlijk!

Haha, geen alcohol en geen sigaretten stond in het boekje dat ik kreeg! Als ik er echt last van heb drink ik inderdaad wel vodka, dan slaap ik snel. Met peroxide moet ik inderdaad ook spoelen, vanaf morgen.

Maar bedankt! :slight_smile:

Hebben ze je ook verteld hoe smerig die peroxide zooi is?!

Daar kom je natuurlijk vanzelf wel achter, maar toch… :wink:

Nee, gelukkig vertel jij het me nu! :wink: Ik ben benieuwd, haha.

Voor mij is het toch al wat jaren geleden en ik weet het nog steeds, kun je nagaan…

Wederom sterkte! :smiley:

Ik kijk er echt naar uit! Is het ergens mee te vergelijken? Dan kan ik me alvast mentaal voorbereiden. :smiley:

Misschien dat je ooit mondwater hebt moeten gebruiken van perio-ad, dit is zoals de naam al doet vermoeden ook een deel peroxide.

Vermenigvuldig dat dan met factor 5 en je hebt een idee.
Iets anders vergelijkbaar schiet me niet te binnen.

Perio-aid ken ik wel, maar ik weet niet zeker of ik het ooit heb gehad. Volgens mij stond het altijd bij de orthodontist maar kreeg ik die nooit. Hoogstwaarschijnlijk niet dus, anders zou ik me die vieze smaak nog wel herinneren…

Ik zal het je morgen laten weten hoe erg ik het vond, lol.