Ja inderdaad, dat is hier ook. Maar bij “dan” en “als” weet ik prima wanneer ik het moet gebruiken. “Dan” is bij bijvoorbeeld een overtreffende trap als “Groter dan …” en “als” wanneer het gelijk ik. “Ik ben even groot als jij” bijvoorbeeld.
Anyway, ik moet er nu vandoor en wens jullie allen een fijn weekend!
Waar zit Sorpila? heb ze nog niet gezien vandaag?
Hopelijk is ze niet ziek van de shit die er is geschreven op de nutteloze topic.
Daniela,je moet je daar geen barst van aantrekken,doe lekker voort met al wat je doet!
Een ongelukkige georges.
Zaan vriend, ik heb mijn ontslag gegeven 2 dagen geleden. Nu proberen ze mij te paaien met allerlei speelgoed.
Ik heb nog maar 1 keer herhaald: het is JA of NEEN.
Als ze mijn e-mail behandelen als een stuk vuil papier, dan zijn ze mis.
Ik blijf op mijn eisen staan. Onder andere eis ik respect voor elkaar en tegen alle collega’s, geen racisme of discriminatie, gezelligheid en , zeer belangrijk: een voor alles en alles voor een !
Het is nog te schrijven, ik zal het niet lang wegblijven !:kus:
Hey georgessiam!
Mijn zaterdagavond was zeker leuk, ik ging met m’n vriend naar de bioscoop en daarna hebben we thuis nog een film gekeken.
Deze namiddag waren we met z’n 13en, m’n zussen + aanhang, ouders, m’n vriend, en ik. Het was volle bak dus!
Maar goed, ik ben wel verwend door de ‘Sint’.
Dus, de redactie heeft 3 personen, op z’n minst, excuses moeten aanbieden; Wendy, George en ik. Dit wil niet zeggen dat ik alles vergeet en hopla! we gaan terug vrolijk werken. Neen.
Ik doe niets niet meer tot ik krijg of niet wat ik gevraagd heb; kortom, mijn eisen, buiten ZKR600 “elimineren”, zijn normaale dinges, die absoluut moeten bestaan in een forum, in een gerespecteerd forum, waar de vrijwilligers(mensen, dus) aan het werk zijn voor niets !
Jullie zijn de ruggengraat van dit forum, beseffen ze niet?
Ik antwoord, vanaf nu, allen aan PM’s; als iemand me wilt contacteren in openbaar, eerst kijk wie het is, en pas dan doe ik de e-mail open.
Maar mijn “forum-vrienden” is iets apart.
Ik denk dat veel fouten heb geschreven, maar ik ben zeer moe; nog een beetje en ik mag vieren die 12 uren die ik hier opgeofferd heb.
Zo, vriend. Amuseer je verder en tot de volgende !
Groetjes
van een zeer moe reptiel:kus:
Maakt niet uit, misschien moet je dan maar wat gaan slapen?
Zo ja, dan wens ik je alvast een goede nacht toe!
En by the way, geen ‘ontslag’ nemen hoor… Je hebt zoveel tijd in het forum gestoken en je hebt een mooi “Roemenië forum”, daar mag je best trots op zijn. Gewoon lekker mee doorgaan dus!
Neen, je begrijp het niet; door een vriend te willen beschermen, had ze nieuw “materiaal”; ik heb me teruggetrokken en mijn geduld en maat was vol.
Ik heb mijn ontslag gepresenteerd en nu wacht ik op een antwoord: JA of NEEN.
1/2 JA = NEEN.
Ik heb nog steeds niets gehoord van hun, dus, braaf wacht ik af. En ik heb zoveel tijd, tot ik koud word !
Ik kan van alles zijn, maar koppigheid is een van mijn “punten”, en verdomd zeker als ik gelijk heb.
Als je nog vragen heb, “praat” met George verder. Ik sluit mijn “winkel”!
Slaap lekker en droom van je vakantie met je vriend !
Sorry voor mijn laattijdige reactie Danechka!
Nou geweldig dat je een goed weekend hebt gehad,nog iets possitief dan al dat modder gooien in het reiscafe.
Vandaag heeft Wendy het moeten bezuren,had al een gepaste reactie geplaatst.
Maar het hou daar niet op,ben blij dat ze een slotje op de topic hebben geplaatst.
Mensen kunnen toch heel gemeen zijn tegen elkaar,echt triestig.
Nu ik hoop dat Sorpirla op haar beslissing terug komt,want ik vond dat ze onheus werd behandeld de laatste dagen.
Voor de rest wens ik iedereen op het rockarmenie forum een rustige nacht toe.
Tot morgenavond,want spijtig genoeg moet ik morgen werken.
groetjes:georges.