ha ha ha,nu snap ik hem ![]()
Hoe gaat het met je docent studies,Danechka? hoelang moet je nog naar school en wat zijn je plannen voor de toekomst?
Ik vind persoonlijk dat je voor zo’n jonge leeftijd veel weet over het leven,respect!!
Mijn docentenopleiding doe ik niet meer, ik doe Russische studies. Dit moet ik nog 1,5 jaar doen en dan ben ik (als het goed is) afgestudeerd. Wat ik dan wil gaan doen is (misschien) Nederlandse les geven in Rusland. Deze mogelijkheid heb ik al omdat mijn tante op een Universiteit werkt en daardoor heb ik meerdere opties. In februari ga ik dan ook kijken of het iets voor mij is, vandaar dat ik er misschien voor een langere periode zal blijven.
succes nog met je studies Danechka!dat meen ik uit de grond van mijn hart.
Nu ga ik ff een stukje eten,nog een gezellige zaterdagmiddag,ga maar eens lekker uit de bol!![]()
groetjes:georges :dag:
Eet smakelijk georgessiam! Ik wens jou ook een leuke zaterdag! Ik weet niet wanneer ik weer terug ben hier, dit weekend wordt aardig druk met Sinterklaas. ![]()
Take care!
Op verzoek ff een linkje naar mijn tat; klik
*Ik hoop dat ie doorlinkt
en wat muzikale ondersteuning…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“_U5HpeA_WSo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Das best een leuke clip ![]()
Mooie tattoo!
Haha, blij dat je de clip leuk vindt.
Dank je. Ik ben nog niet klaar zoals je kunt zien maar het “ergste” heb ik gehad.
Tja clip… sex-sells zeggen ze dan geloof ik ![]()
Haha, het hele liedje draait erom… Alyona geeft toch alles. ![]()
Dit is dus de Russische hip-hop en gaat ook over bling & bitches?
lol2
Haha, dit is meer als een soort parodie gedaan. Het Russisch waarin deze ‘rapper’ rapt is ook niet helemaal correct. Een rollende “R” kun je eigenlijk niet hebben, dus het is expres gedaan omdat het origineel Frans is, met natuurlijk zo’n “R”. Op zich is het lullig, maar iemand met een rollende “R” zal in Rusland nooit een baan krijgen bij bijvoorbeeld radio of tv.
Verder rappen de ‘coole’ rappers als Timati ook wel over bling en bitches, niet echt mijn ding.
Iemand met een rollende “R” kan dan beter hier in 't Gooi komen werken, daar praten ze allemaal zo.
Die “R” in spiegelbeeld betekent toch “ik” meen ik mij te herinneren uit jouw voetbalplaatje?
Enne geweldige reactie/actie in het spelfoutentopic lol2
Haha, ik had ook een beetje zo’n “R”, maar die heb ik inmiddels afgeleerd.
De “R” in spiegelbeeld (Я) betekent in het Russisch inderdaad “ik”. De “Я” is de “Ya”.
En die reactie, tja, het staat er gewoon echt niet in. Op internet zie ik het staan, maar in ons mooie Dikke Van Dale bestaat het woord niet. ![]()
En dat was dan meteen de eerste Russische les…
Of het er nou wel of niet is staat maakt niet meer uit, ook daar proberen ze zich wel weer uit te praten.
Daar heb je ook weer helemaal gelijk in. Ondertussen snappen de mensen die veel spelfouten maken doordat ze buitenlands zijn soms beter de taal dan ik. Mijn vriend weet waarom hij “de” of “het” moet gebruiken en bij mij is het “Nou gewoon, omdat het zo is … Anders klinkt het raar” ![]()
Wou nog reageren in de bewuste topic,maar geraak niet uit mijn woorden.
Ben geen crack in de letterkunde,probeer alleen maar mijn uiterste best tedoen om geen spellingsfouten te maken.
Gisterenavond toen ik een posting plaatste in de rubriek even voorstellen,waren ze al mijn postings aan het checken,toen ik op het Thailandforum surfte was deze persoon ook al present,noem dit virtuele stalking.
Ben ik zo’n een intressante figuur op wwz,om me telkens weer te volgen?
Heel herkenbaar. Hier in de Zaanstreek gebruiken wij ‘dan en als’ altijd verkeerd en door elkaar.
Laat ze ook maar lekker met hun geneuzel Georges, deze storm is al bijna over…