Ook bij een dame kan het best mooi zijn hoor, maar het moet passen bij de persoon. LynZ die jullie al eerder voorbij zagen komen heeft mij geïnspireerd bij het kiezen van mijn eigen tattoo.
Die van haar komt echter uit L.A. en in NL was er niemand te vinden die de exacte stijl beheerste - De mijne is nu meer richting Japans, maar je vind wel dezelfde kleuren er in terug
Tja, mijn moeder had eens een vriend die haar naam ook op z’n arm had laten zetten… Nog geen week later was het uit. Zoiets zou ik dus nooit doen.
Nee, ik heb je niet verwijderd als vriend. Zelf zie ik op jouw pagina helemaal geen vrienden meer en als ik op mijn eigen pagina kijk heb ik er twee. Wel staat er achter jouw naam nog steeds een +, ik vond het ook al vreemd, want het was me al eerder opgevallen. Maar ook voor mij geldt, ik heb je niet verwijderd.
raar Danecka!Nu ikzelf ga zelden op mijn profiel kijken,alleen in de inbox.(zag ook dat Daniela euchh sorpirla niet meer staat vermeld als vriendin.
Maar gisteren wou ik het één en ander veranderen en ik zag dat je niet meer stond vermeld als vriendin.
Ik begon me al allerei vragen te stellen,heb ik Danechka onheus behandeld?
Tsja,ik ben een gevoelsmens,en dikwijls trek ik mij van alle dingen aan.
Nu kan ik je terug als webvriendin aanvinken?
Is al gebeurd,Danechka!! hopelijk blijft het staan,zal af en toe is kijken op mijn profielpagina!
Iets anders,plannen voor zaterdag?
Ikzelf ga straks wat shoppen en misschien een paar filmpjes huren om de dag rond tekomen.
Wat ik vandaag ga doen… Zo direct eerst maar eens uit bed springen, douchen etc. etc. Dan vanmiddag mijn vriend ophalen en dan zouden we gaan schaatsen. Daarna heb ik echt geen idee wat we gaan doen, misschien vanavond naar de bioscoop.
Ik heb ook een ‘leuk’ liedje, je kent ongetwijfeld “Alors on danse”?
Dit is de Russische versie, “Alyona dast” (“Alyona geeft” :redface:):
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Fnd-rskA8Ls[/ame]
Zal hem eens beluisteren,Danechka!
bedankt,:dag:
Wel mooie muziek,maar euchhh wel heel bloedmooie meiden in de clip!
Heb de clip helemaal beluisterd,het is meer euchhh een erotische clip,ha ha h a!
Wat denk je van de muziek van Goty? het is een belg die al jaren in Australie woont!
Kan eerlijk gezegd niet genoeg krijgen van deze plaat.
Danechka kan je clipje niet bekijken of ik moet naar youtube surfen!
Die ken ik maar al tegoed!iets van euchhh"mijne tijd" spijtig dat Bobby Farell te voormalige leadzanger*(zachtjes uitgedrukt*) overleden is.
Nu hoe kom jij aan deze muziek Danechka,toen was jij nog niet geboren!
Haha, ik zie inderdaad dat “Rasputin” uit 1978 komt, dus dat is zeker redelijk voor mijn tijd.
Op de middelbare school heb ik een keer mijn presentatie gehouden over Tsaar Nicolaas II en zijn familie, waarin ik ook een hoofdstuk over Rasputin had. Toen ik informatie over hem aan het opzoeken was, kwam ik dit liedje tegen… Sindsdien ken ik het dus. Verder werd het afgelopen zomer veel in ons hotel gedraaid.
Verder is het liedje ook wel interessant, ze zingen “Ra-Ra-Rasputin, lover of the Russian queen”, maar dat is ook daadwerkelijk wat het volk in die tijd dacht.