ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Haha, ik had liever “Nederland - Arshavin” gezien.

Die moest ik ff Googgelen… geen idee wie/wat Arshavin was :smiley:

Haha, een goede speler! Tijdens Nederland - Rusland (1-3) in 2008 was het eigenlijk meer Nederland - Arshavin.

Tekst in de foto; Nederlands publiek: “Wie beschouwt Rusland als de beste?”
Kuyt: “Ik!” - Arshavin: “En ik wist het al!” - Van der Sar: “Ik!” :smiley:

Lol! :smiley:

Hoi Danechka,
Goede avond hoe gaat het met je,moet jij niet lekker gaan stappen met je vriend?
groetjes:georges.:dag:

Hey georgessiam!
Helaas komt mijn vriend morgen pas, dus vanavond wordt het hooguit een beetje op Skype praten. Ik zou wel met vriendinnen de stad in gaan, maar ik heb enorm last van m’n verstandskies (die er maandag gelukkig uit wordt getrokken, Sinterklaas cadeautje) dus de pijn in m’n kaak trekt een beetje door en wordt hoofdpijn.

Maar hoe is het met jou? Geen problemen meer met inloggen e.d?

Sorry voor mijn laattijdige reactie Danechka,maar ik was een posting aan het maken voor het onderwerp "nutteloze posting"maar elke keer als ik iets heb geschreven dan wiss ik het telkens.
Heb je al een aspirine geslikt Danechka?of spoelen met mondwater?
In iedergeval hou je sterk,meid!
groetjes:georges.:dag:

Ik zou dat maar een beetje laten rusten, tenzij je natuurlijk je mening kwijt wilt.

Ik heb al aspirine geslikt en het zakt een beetje af, zo direct voor ik ga slapen nog een aspirine en zo kom ik de nacht wel door denk ik. Spoelen met mondwater deed ik sowieso, maar ik moet zeggen dat het wel ietsjes minder wordt. Tot maandag red ik het zeker, maar bedankt georgessiam! :wink:

Weet het dat ik niet moet reageren in de topic,maar ik schrijf iets en daarna verwijderd ik het bericht(vind moeilijk mijn woorden)
Ik vind het erg sneu voor jou dat je met tandpijn zit Danechka!
Wil je weten dat ik een panische angst heb van tandartsen?
Ik heb in mijn leven al verschillende operaties gehad,inspuitingen op rare plekken van mijn lijf,maar ik ben bang als ze met een spuit in mijn mond komen.
groetjes
georges.:dag:

Soms is het inderdaad moeilijk om de juiste woorden te vinden, maar toch zou ik alles zo goed mogelijk proberen te verwoorden, anders reageert men daar weer negatief op ofwel met commentaar die je mogelijk negatief op zou kunnen vatten. Ik lees ook af en toe de nieuwe berichten, wanneer iedereen met een goed argument komt is het best een interessante discussie, maar het is niet goed wanneer alles tegen één persoon is.

Bang voor tandartsen? Ik ben nooit bang geweest, ik vond de tandarts altijd heel interessant. Mijn verstandskies zal echter niet worden verwijderd door de tandarts, maar door de kaakchirurg. Op zich ben ik niet bang, maar ik ben wel blij dat m’n vriend meegaat. :smiley:

Ik ga nu slapen, ik ben een beetje gaar. Slaap lekker georgessiam en een prettig weekend!

Oki doki Danechka! slaap lekker en misschien voel je morgen al wat heel beter in je vel.
groetjes en bedankt voor je berichtjes!
georges.:dag:

Zover kom ik ook steeds… Maar misschien is dat ook wel beter, laat ze maar ff spuien :wink:

Sterkte!

Danechka,
Sterkte met de kiespijn, maar het komt vast allemaal voorelkaar :slight_smile: De verstandskies gaat in het doosje bij je melktandjes?

Georgessiam,
Zoek een andere tandarts, ik ben in mijn jeugd best wel mishandelt door een schooltandarts en voelde me daardoor ook verre van op mijn gemak bij een tandartsbezoek

Inmiddels zit ik al weer jaren bij een heel ander soort tandarts, een waarmee ik een grapje kan maken over de vakantie praat enz … Echt ze bestaan!

Wat voor Tattoo heb je laten zetten Zaan?

Ik heb in 2010 een sleeve op mijn rechterarm laten zetten en geniet er nog alle dagen nog van :slight_smile: Foto’s van mijn arm hieronder, ik haal ze wel weer weg over een paar dagen …

@Danechka
Dames zien er door hun aangeboren schoonheid ook zonder tattoo erg mooi uit, bij twijfel dus niet doen. Ik zie nog wel eens iets voorbij komen dat ik denk, tja daar ben je niet mooier van geworden …

http://www.where2go4fun.com/IMG0193A_e.jpg

http://www.where2go4fun.com/My_tat.jpg

Thanks!

Bedankt, het komt inderdaad allemaal wel goed!
Ik zal kijken of m’n verstandskies nog past in het doosje waar m’n melktandjes in zitten, die kon namelijk al niet meer dicht. :wink:

Tja, ik heb ook wel eens vrouwen gezien die hun armen helemaal vol hadden staan… Dat zag er niet eens meer vrouwelijk uit en ook zij waren er inderdaad niet mooier op geworden. Bij mannen vind ik tattoos meestal wel mooi.

Morgend Danechka,
hoe zit het met je tandproblemen,heb je lekker geslapen vannacht?
Vandaag zal ik niet veel buitenkomen,echt hondenweer hier in het noorden van Antwerpen.
Over tatoos gesproken,ikzelf heb er geen enkel,maar ik laat in de toekomst eentje plaatsen .waarschijnlijk iets over Thailand!
Nu ik vind voor mij persoonlijk,dat tatoos bij vrouwen hun schoonheid wegneemt.
Vind het een beetje sorry voor mijn woordkeuze"ascosiaal"

Goedemorgen georgessiam!
Ik heb wel goed geslapen ja, ik ben althans niet wakker geworden door de pijn in m’n kies.
Hier is het weer ook niet geweldig, ik hoorde het net al flink regenen.
Hoe is het verder met jou?

Het zou cool zijn als je ooit een tattoo zou laten zetten die iets met Thailand te maken heeft, zeker als je dat graag zou willen.
Persoonlijk vind ik het eraan liggen waar de tattoo bij de vrouw staat en wat het is. Asociaal noem ik het niet, als een vrouw een grote tattoo mooi vindt, moet zij dat zeker laten zetten, maar naar mijn mening is dat niet mooi.

En ik zie dat ik een spellingsfout heb gemaakt,asociaal(mijn excuses)soms ben ik verkrampt aan het typen op de computer.
Nu tervoren wou ik een tatoo laten plaatsen met de naam van mijn vriendin alsook een hartje.
Gelukkig heb ik het niet gedaan,want zoals je al weet Danechka,heeft mijn vriendin me gedumpt voor iemand anders met meer geld.
Nu ik maak daar ook geen problemen van als vrouwen een tatoo willen plaatsen op hun lichaam,maar het mag niet te overdreven zijn.
Zeg er valt me iets op,heb jij toevallig mijn naam geschrapt als vriend op wwz?Want nu dat ik het zie,zijn er 4 mensen uit mijn vriendenbestand verwijderd!Ikzelf heb je niet verwijderd,steek mijn hand daarvoor in het vuur.