Om de dag te beginnen iets uit Armenie
In ieder geval zou de site dan al twee bezoekers hebben. ![]()
Serj Tankian maakt overigens goede muziek, dit liedje vind ik goed:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=QfCiad6Tm_E[/ame]
Hoi Danechka,goede middag! lekker geslapen vannacht?
Vandaag veel problemen gekend om in te loggen op wwz.
Na verschillende pogingen naar 2 1/2 uur na 3 opgestuurde wachtwoorden ben ik eindelijk binnengeraakt.
Goedemiddag georgessiam! Ik heb heerlijk geslapen vannacht, maar ik werd rond zes uur gewekt door m’n moeder omdat ze problemen had met d’r telefoon (drie keer de verkeerde PIN ingetoetst) dus dat moest ik even snel oplossen :')
Daar was ik niet echt blij mee aangezien ik nog half in dromenland was, maar uiteindelijk heb ik mijn ochtend nog nuttig kunnen besteden en toen op naar de Universiteit.
Je hebt dus alweer problemen met WWZ? Wat raar. Waarom drie wachtwoorden? Gaf hij telkens aan dat het wachtwoord en/of de gebruikersnaam incorrect was?
Ja, Danechka! kreeg nadien een email van de redactie dat ze per ongeluk mijn wachtwoord hadden veranderd!
Nu van Gsm’s ken ik alles van,lol2lol2 ben nog steeds droevig dat alle filmpjes en foto’s niet meer in mijn geheugenchip staan.
Danechka je moet me excuseren ga zodadelijk eten,spreek je nog later op de avond!
groetjes:georges.
Ik hou het aanbod nog wel even open, denk er maar even op je gemak over na, ik kan me voorstellen dat ik je er een beetje mee overvallen heb. Het is helemaal vrijblijvend en zonder kosten voor jouw en als je na een dag zegt, nee ik heb me bedacht is dat ook geen probleem.
Qua tijd kan je het zo gek maken als je wil, een blog wil ook niet zeggen dat je elke dag moet posten of zo - je kan de posts ook oplopend in de tijd sorteren en dan wordt het een soort boek - na les 10? komt dan de uitnodiging om met echte lessen door te gaan…
Je lijkt me een heel motiverende juf, ik hou het zeker in gedachte. Maar op het moment heb ik even geen zicht op waar ik in 2012 woon en wil me nergens nog op vastleggen
Stuur me bij gelegenheid even een persoonlijk bericht met de regio waar jij als je in NL bent normaal verblijft.
Altijd handig, ‘per ongeluk’ een wachtwoord veranderen. Gelukkig dat dat dan nu in ieder geval is opgelost.
Van mobiele telefoons weet ik op zich genoeg, maar om zes uur 's ochtends heb ik daar allemaal geen zin in… M’n moeder heeft vaak problemen met d’r telefoon of computer en het maakt niet uit als ik in bed lig, ze blijft net zo lang kloppen en roepen of doet de deur op een kier en begint dan te roepen…
Anyway, ik kan me inderdaad voorstellen dat je nog steeds droevig bent.
Ja, dat zou inderdaad wel een goed idee zijn! Ik ga er zeker over nadenken, bedankt.
Ik heb dan ook even een docentenopleiding gedaan, maar dat bleek uiteindelijk niet helemaal mijn ding. Ik ben zeker sociaal en volgens mij kan ik redelijk goed uitleggen, maar het is toch leuk om te lezen dat ik zo al overkom als een ‘motiverende juf’. ![]()
Maar is goed, ik zal je een persoonlijk bericht sturen!
Terug van de tattooshop en gevloerd. Binnenkant arm is niet fijn…
Maar over tot de orde van de dag, deze past uitstekend in het spelfouten topic;
Het hele filharmonische concert kijkt/luistert wel lekker weg hoor…
Ik heb Serj 2x live gezien en dat is weer heel andere koek ![]()
Verder is alles nog bij het oude zie ik, Georges die nog steeds problemen heeft met posten, Edwin die Danechka probeert over te halen en Danechka zelf is inmiddels benoemd tot juf ![]()
Haha, dat is dan toch een kleine verandering, dat ik ben benoemd tot juf. ![]()
Binnenkant van je arm? Dat lijkt me inderdaad echt heel pijnlijk. Ik wilde een tattoo op m’n pols, maar daar zie ik van af.
Overigens past dit plaatje ook wel in het spelfouten topic:
Inderdaad toch een verandering… Stom, ik schrijf het nog wel zelf… Zal de vermoeidheid wel zijn.
Pols is volgens mijn vrouw flink pijnlijk ja.
Plaatje past prima in het topic. Maar om (nog meer) geneuzel te voorkomen houden we het gewoon hier ![]()
Nog een toepasselijke;
Mijn zus heeft ook een tattoo op d’r pols, volgens haar viel het wel mee, maar toch… Ik begon al te twijfelen of ik het wel moest doen en ik moet toch wel 100% zeker weten dat ik die tattoo wil, ik kan het er tenslotte niet weer af wassen zoals ik vroeger met mijn coole plakplaatjes deed.
Het plaatje kan inderdaad beter hier blijven, wij chillen wel voor ze. ![]()
Ligt eraan waarop je pols, vooraan bij de plooi aan het begin van je hand is het ergst…
Als je het niet zeker weet, zeker niet doen dan.
Chillen doen we zeker wel, laat die onruststokers maar ff.
Zelfs deze Russische dame heeft er iets over te zeggen…
Haha, inderdaad. Ach, laat ze daar maar lekker hun gang gaan. Ik bemoei me er niet mee. Ik zat rustig de loting van het EK te kijken. ![]()
Best een goeie loting… We zitten maar een week in de oranje zooi.
![]()