ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Ja danechka!! zelf kan ik niet meer in de helpdesk!
Nu als ik deze posting plaats moet ik een beveiligings getal intikken erg irritant!

@George
Ik ook. Ik kreeg de notificaties maar ik vind het antwoord niet. Bizar !
Het kan zijn dat ik ga “parkeren”. Als van mij niets meer piept, ik heb mijn winkel gesloten.
Ik wens jullie allemaal “slaap zacht” en" mooie dromen" !
Een beetje gekalmeerde reptiel

Dat zou misschien kunnen doordat je nu binnen een korte tijd redelijk wat berichten plaatst? Zowel hier als in ‘Spelfouten en zinloze topics op WW’?
Ik snap inderdaad dat het erg irritant is. Ik hoop dat je snel terecht kan in De Helpdesk en dat het probleem wordt opgelost.

Slaap lekker Sopirla!

Neen Danechka,toen ik daarstraks terug online was op wwz had ik dit probleem al.
Zelf als ik naar wwz surf via google dan moet ik ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord intikken,dacht eerst dat het aan mijn cookies lagen,maar die zijn ingeschakeld.

Ook ik heb nog steeds hetzelfde gezeur als Georges, type het getal in.
Zelfs op een ander ip-adres, ik zit nu namelijk op mijn werk…

Ter compensatie een nummertje waar ik altijd vrolijk van wordt

https://www.youtube.com/watch?v=fUYaosyR4bE&ob=av2e

“Onthoud mij” werkt dus niet? Dat is vreemd en die getallen intikken vind ik nog vreemder, zeker omdat ik hieronder lees dat zaan ook al hetzelfde probleem heeft. Ik heb het tot nog toe niet gehad hier.

Ik had over deze post heen gelezen, maar ik moet je toch even bedanken.
Leuk cadeautje, goed uitgekozen! Spasibo bol’shoe, mne o4en’ nravitsya!))

En nu in het Nederlands Danechka!lol2
Danechka bedankt dat je me gesteund hebt in het rubriek(ben de naam vergeten,iets met nutteloze topics)

“Hartelijk bedankt, ik vind het heel leuk” :wink:
Maar je hoeft me niet te bedanken hoor. Ik gaf mijn mening waarbij één keer zelfs mijn reactie werd verwijderd al heb ik geen idee waarom. Ik reageerde alleen maar op een reactie die waarschijnlijk weer irritatie op zou wekken dus daar gaf ik mijn mening over. Maar goed, het zal wel… Ik zal er niet minder om slapen. :teeth:

Voor nu ga ik m’n bed opzoeken en wens ik je een goede nacht, zaan gaat (denk ik) weer de nachtdienst in? Dus werkze in dat geval!

Danechka nog een welverdiende nachtrust toegewenst,slaapzacht!
georges.

Klopt! Bedankt :smiley:

Stel nu dat ik de site www.russisch-leren-met-danechka.nl o.i.d. online zou zetten, wat voor mij niet zo heel veel moeite is en ook niet echt veel kost. Een en ander in de vorm van een forum en/of blog en als proef voor de duur van een jaar.

Zou jij het dan leuk vinden om er content op te plaatsen?

Echte Russische les lijkt me trouwens best leuk en veel beter, maar ik heb er op het moment geen budget voor - ik wil graag weer op reis :slight_smile: Het is ook wel zo dat ik de leeftijd waarop je zoiets makkelijk oppikt inmiddels een beetje voorbij ben :stuck_out_tongue:

Leuk idee Edwin!

Beetje chillen op het werk…

https://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw&ob=av2e

Heb jouw profielfoto ook even bekeken maar die is een stuk leuker :wink:

Disturbed vind ik zelf ook veel beter :smiley: Luister er op het moment naar. Veel interesante bands daar bij Rock Am Ring - ik heb ik dacht in 2009 nog gekeken naar de prijs van kaartjes, viel niet mee …

Dank je, ze zal later wel laten weten of ze er iets in ziet, jij komt dan toch ook even kijken op de site?

Dat lijkt me inderdaad best leuk! Het probleem is alleen op dit moment dat ik niet zo heel veel tijd zou hebben om zelf echt blogs te schrijven. Toch vind ik het een cool idee, dus ik zal er eens over nadenken. Bedankt in ieder geval!

Over Russische les gesproken, mijn moeder geeft op dit moment ook les. Twee keer per week komt er een echtpaar die voor een half jaar naar Rusland gaan, zij zijn ook rond de 40-50. Op zich is het best grappig, vrolijke mensen.
Mijn lessen zouden overigens niet zoveel hoeven te kosten, de vraag zou alleen zijn “waar en wanneer?”, maar mocht je ooit interesse hebben valt daar natuurlijk wel over te praten. :wink:

Haha, bedankt! Toch maakt zo’n Trollface e.a. me meer aan het lachen. :wink:

Rock Am Ring heeft altijd een goede line-up en lijkt daardoor inderdaad prijzig…

Ik kom dan zeker even kijken :smiley: