ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Een Thaise hype van een paar jaar geleden;

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Eo9ktnopTb8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Wel weer ff genoeg voor vannacht, nog ruim een half uur en dan zit de werkdag er weer op. :cheer:

Bedankt zaan! :wink:

Haha, dat zou een prima website zijn!
Op zich kan je een begin maken met de taal online te leren, er zijn verschillende websites. Begin eerst het met Cyrillisch te leren, dan kun je tenminste al namen gaan lezen en je zult woorden herkennen die lijken op woorden die we ook in het Nederlands gebruiken.
Wanneer je het Cyrillisch beheerst zou je hier eventjes kunnen kijken, als beginnetje: http://www.russianforfree.com/
Voor de rest zouden mijn lessen beter zijn natuurlijk. :wink:

Ik geloof direct dat Thais moeilijk is.
Russisch is best een moeilijke taal om te leren en het is ook moeilijk bepaalde klanken uit te spreken. Ik leer natuurlijk al Russisch sinds ik kan praten, maar mijn moeder heeft me dikwijls uitgelachen vanwege mijn “ы” (y), wat ik vaak uitsprak als “ie”. Inmiddels heb ik dat niet meer.
In het Russisch hebben we ook veel naamvallen, daar moet je goed naar kijken en het duurt eventjes voor je het onder de knie hebt.

https://www.youtube.com/watch?v=gMqIuAJ92tM&ob=av2e

https://www.youtube.com/watch?v=r8OipmKFDeM&feature=related

“Don’t look back in anger”, goed nummer!
Leuke profielfoto heb je trouwens, zaan… Trollface! :king:

Heerlijk nummer!
Vond de profielfoto momenteel wel toepasselijk :wink:

…en zo, stilletjes, alles komt terug, op hun normale wijze !
Proficiat aan de collega’s die niet met modder gegooid hebben ! Ze zijn meer waard dan de rest…dit is mijn mening ik ga het niet veranderen !

Vreselijk nummer, met kick ass clip

:smiley:

Haha, dat lied is inderdaad ook niet echt mijn ding maar die clip is cool.
Je Trollface is inderdaad toepasselijk. :wink:

WELCOME BACK, VRIEND ! Zo hoort het…vrede, muziek en rust !
BEDANKT !:kus:

Fouter dan dit gaat het niet worden…

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“XHEFbX81XWQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

lol2

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“lwsgMzZl3PI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Neeeee, dit kan gewoon niet!
Met Romana op je scooter zou iedereen toeteren, haar moves zijn geweldig.
Nieuwe kandidaat voor “So You Think You Can Dance”!

Is die zanger niet van “Hey Marlous, ik wil met je onder de douche”? :')

Dat is m inderdaad. Moeten we ons nou schamen omdat we dit weten?!

:smiley:

Haha, dat liedje is toch een grote hit? We hoeven ons niet te schamen! :smiley:

Danechka ik heb problemen met mijn postings
moet elke keer een beveiliginsgetal intikken voor de posten.BeveiligingsvraagTer beveiliging, type hieronder het getal 5 voluit (als woord

Nu had ik daar al melding van gemaakt in de helpdesk,ik wou nog een ander posting in dezelfde topic plaatsen maar ik kreeg dit:
georgessiam, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Het kan zijn dat:

Je eerst moet inloggen (rechts bovenaan)
Je je account nog niet hebt geactiveerd na het registreren
Je probeert mee te doen met een activiteit; hiervoor dien je minimaal 10 posts te hebben (om fraude te minimaliseren)
Deze pagina alleen bestemd is voor een specifieke gebruikersgroep

Kom je er niet uit? Plaats gerust een bericht in de Helpdesk.
Vind dit straf dat ik niet kan posten in mijn eigen posting!

Pff, wat vreemd! Ik had inderdaad gelezen dat je er al eerder problemen mee had. Ik heb het één keer gehad, maar toen was het een kwestie van mijn pagina opnieuw laden en toen werkte het weer normaal.
Heb je het ook bij de andere topics waar je recent op hebt gereageerd?