ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

Georgessiam

Het is heel goed mogelijk dat al dat spul nog steeds op je geheugenkaart staat, maar dat je nieuwe telefoon mappen met andere namen gebruikt. In dat geval ziet de telefoon het oude spul niet staan.

Als je de geheugenkaart (evt via een adapter) even in je PC steekt kan je meestal zelf wel zien wat er allemaal op staat door even door alle mappen te bladeren.

Ik hoop alleen dat je de nieuwe telefoon het spul niet heeft gedelete, of nog erger, de kaart geformateerd. Een delete kan je vaak nog terugdraaien, maar een opnieuw geformateerde kaart is vaak onmogelijk te herstellen …

Succes

Ik kende het liedje niet, maar het klinkt leuk!

zal hem straks eens in een adapter steken en zien ofdat er nog iets opstaat.bedankt voor je tip!

Ik ken alleen maar leuke muziek(grapje)tsja de jaren 70 draaide ze toen wel heel leuke muziek.
Denk dat ik oud wordt Danechka!lol2

Haha, de 70’s… Tja, ik ken het van tv! :wink:
Ik ben wel eens naar een feest geweest waar het thema “70’s” was, dat was erg leuk.

Mooi om te weten dat jji ook belangstelling hebt voor de jaren 70 !
Nu moet ik dringend mijn pan van het vuur af doen anders staat de boel hier in de fik!tot straks!

Hi Edwin
Ik heb je een bericht gestuurd in je “Profile”.
Benieuwd wat is je mening…!
Een reptiel

Ja hoor, ik ben overal voor in! :wink:
Eet smakelijk in ieder geval, hopelijk is er nu niks aangebrand en wordt het niet weer Nasi Goreng.

[ame]Live - I Alone - YouTube

Hi ,lieve vriendin
Deze “morgen” (ongeveer 13.30), na mijn “ontbijt” heb ik wat muziek opgezet en na wat liedjes, begon deze machine tegen te werken; ik ontplof direct, in zulke gevallen, en hij ging prompt dicht.
Na 1 sigaret, zijn we opnieuw de samenwerking verder te zetten en alles was OK.
Dus, we werken nog steeds aan die artikels die misschien interessant zijn om die te plakken in “Wereldwijzer Reiscafé”.
Ik ben nu bezig over de mooiste kasteel van Roemenië, maar dit artikel gaat naar de “Roemenë Forum”.
Daarna, zie ik wel…iets anders voor de “Wereldwijzer Reiscafé”.
En je? Hoe is het met je ?
Kusje van een reptiel:kus:

Heyhey,
13.30? Dat was jouw morgen? Toen had ik al genoeg gedaan, haha.
Ik ben bezig geweest met een aantal opdrachten voor m’n studie en verder ben ik mee geweest op een excursie van de klas van m’n nichtje.
We gingen naar een soort kunstproject waarbij de vrouw die de rondleiding gaf lollig dacht te zijn door tegen mij te zeggen: “Mmm, je bent iets te groot om een leerling te zijn …”, dus ik dacht echt “Gaat het niet? Maf wijf.” - Ik zie er dus blijkbaar uit als iemand die niet veel ouder is dan elf. :')
Verder gaat alles gewoon goed, net gegeten en nu lekker relaxen.
:kus:

Als ik niet moet opstaan voor weet ik veel wat en 12-13 uren gewerkt voor onze "forum, dan word ik moe tegen 22 uur, ik sluit hier “de winkel” en ik ga slapen pas als ik niet meer kan praten van vermoeidheid.
En zo komt dat ik blijf maffen tot…en dan het begint alles opnieuw.
Soms, komt Zaan DJ spelen en het is voor mij zeer aangenaam om te werken, echt waar…

Ik begrijp het, ik heb vaak het idee om vroeg te gaan slapen en dan neem ik mezelf voor om rond 22u in bed te liggen maar uiteindelijk is het dan alsnog rond 24u voordat ik daadwerkelijk ga slapen.

Ik moet (spijtig, maar ik ga niet dood, als het later wordt) om 21 uur mijn pillen nemen en direct in bed, maar als ik moet iets doen wat ik héél graag do, de uren tellen niet.
Ik ben verslaafd aan onze “forum” en het bestaat niets om mijn passie te stoppen…misschien Alice…
Ik heb juist een video van “Top Gear” op de “Wereldwijzer Reiscafé” gezet; de artikel waarmee ik bijna klaar was, ben ik het kwijt; niet erg, morgen zal ik het opnieuw vertalen !

Sopirla,
Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd :slight_smile:

En ik heb ook reageerd…

Leuk dat je zoveel passie voor het forum hebt! :wink:
Ik ga me ook eens nuttig maken en een Sinterklaasgedichtje schrijven…

We gaan weer even terug in de tijd, maar nu niet naar de 70’s of zelfs naar de 60’s, nee nog wat verder terug, naar het begin van de rock en roll zeg maar :smiley:

[ame]- YouTube

[ame]Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire (Jerry Lee Lewis And Friends) - YouTube

Nog steeds je tijd waard!

Why not?! Ik stop met werken voor vandaag…morgen is ook een dag !
Slaap zacht, vriendin ! Zoete dromen !
Een reptiel :slight_smile:

Slaap lekker! Ik kan ook met een gerust hart slapen, mijn gedicht is af. :biggrin: