Gedicht heb ik wat gemist?
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“1B6gdE7_dmc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Haha, ik moest een Sinterklaasgedicht schrijven.
Verwacht je wat lekkers in je laarsje Danechka?lol2
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“1B6gdE7_dmc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Haha, ik heb inmiddels al een aantal dingen in m’n schoen gekregen zoals een bel waarop staat “Ring for a Kiss”, best cool. :biggrin:
Wat ik van m’n ouders krijg weet ik al, wat ik van m’n zussen krijg ook en van m’n vriend weet ik het nog niet zo zeker dus dat is de enige verrassing.
Die Sinterklaasliedjes zing ik elke avond!
Misschien een snoepreisje naar Moskow,wie weet?![]()
btw:nog plannen om in de nabije toekomst nog op reis te gaan,Danechka?
Haha, dat zou niet verkeerd zijn! Hoewel we van plan waren naar Berlijn te gaan.
Ik ga na Kerst naar Moskou om er Nieuwjaar te vieren, en dan kom ik rond 8 januari weer terug. Eind februari ga ik dan weer naar Moskou, hoogstwaarschijnlijk voor een langere periode.
Heb jij nog reisplannen?
Normaal zou ik al in Bangkok moeten vertoefen,maar wegens prive redenen ben ik wel verplicht om thuis te blijven.
Nu wil ik wel tegen jou zeggen wat mijn redenen zijn in een pmtje.
Het spijt me voor je.
Voel je vrij om te vertellen wat je wilt, maar voel je zeker niet verplicht!
okay stuur je een berichtje!
Zo een hoop bij te lezen vannacht tijdens mijn nachtdienst… Eens kijken of ik dit topic nog van wat muziek kan voorzien.
@George is het nog goedgekomen met je telefoon bestanden?
Neen er staat niets op mijn geheugenship.
Echt balen,ben al mijn mooie momenten kwijt,foetsie.
Dat is zeer spijtig. Misschien kun je de oude telefoon nog even leeghalen bij de winkel, vragen kan altijd…
Tussendoor maar even een stukje “oude” muziek uit 1959
… en aansluitend een pracht nummer met een dito clip
net even gegeten dus wat nieuw energie voor de laatste paar uurtjes…
Nu ga ik lekker slapen… :dag:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“AOMyS78o5YI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Om de dag mee te beginnen…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“kWFrzh4Elko” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Krijg den deze niet open Zaan!
Zelfde nummer zonder clipje dan maar.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“cmbINADzbpc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Toepasselijk bij de huidige flame war
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“V1Gn0e7kvTA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>