ROCKAMENIË IS OPEN !! WELKOM iedereen !! babbel + muziek !!

he he ,die ken ik,één van mijn favorite groepen,spijtig dat ze gesplit zijn.:crybaby:

Nu vandaag heb ik wat meegemaakt,ik koop een nieuwe gsm,stak mijn oude sim+geheugen kaart in,en alles van contacten+gedownloade liedjes en filmpjes van mijn ex staan er niet meer op!.
bye bye memories!!

Dus de nieuwe telefoon heeft je geheugen gewist???

S***, dat zou spijtig zijn, die georgessiam maakt goede peilingen…

Misschien stonden de contacten, gedownloade liedjes en filmpjes niet op je SIM of geheugenkaart maar in je telefoon? In dat geval zou het niet gek zijn dat je daar nu niks van hebt op je nieuwe telefoon, maar als dat niet het geval is, is het best vreemd.

Snap het niet,heb mijn oude simkaart alsook mijn geheugenkaart in de nieuwe gsm geplaatst,dus ik veronderstelde dat ik gewoon alle gegevens had zoals voordien.

alles stond op mijn geheugenkaart!

Kan ff niet volgen,Sopirla?

Daniela? :biggrin:
Ik denk dat Sopirla het letterlijk bedoelde, dat jouw eigen geheugen is gewist en daardoor zou je dus niet meer dergelijke peilingen kunnen maken.

Anyway, het telefoon verhaal is vreemd. Heb je al bekeken of er nu daadwerkelijk niks meer op je geheugenkaart staat, door 'm bijvoorbeeld weer in je oude telefoon te doen?

:crybaby::crybaby:heb mijn oude gsm ingeleverd! op mijn geheugenkaart stonden filmpjes die me nauw aan het hart lagen.

Balen! Het spijt me voor je. Je hebt geen andere telefoon waar je 'm in zou kunnen doen om het te proberen? Het kan toch niet dat die geheugenkaart leeg is wanneer je 'm in een ander toestel steekt… Dat zou betekenen dat die nieuwe telefoon uit zichzelf bestanden zou verwijderen, dat heb ik nog nooit gehoord.

Neen, ik lach niemand uit die in s*** zit, ik heb het letterlijk bedoelt, dat het spijtig is dat zoiets gebeurt, en zeker bij ene als georgessiam die goede peilingen maakt…
Is het wat opgeklaard?
Groetjes
Sopirla>>>

Als iemand miserie heeft, probeer hem/haar te helpen, i.p.v. idiote opmerkingen te schrijven/zeggen; dit is mijn standpunt en ik blijf erbij.

echt waar,op mijn geheugenkaart staat niets meer.
Zelf mijn gedownloade muziek is nergens in geen velden te vinden!
Maar wat ik erg van baal,is dat alle filmpjes zijn verdwenen,weg mijn memories van mijn ex vriendinnen.

Pizdec. Je hebt nergens een back-up met die filmpjes?
Ik vind het echt vervelend voor je.

Neen zoals ik al geen computer expert ben,heb ik in sommige dingen op mijn gsm"geen kaas van gegeten"!
Zal me maar bij neerleggen dat alles is verloren en niet meer te repareren is zeker?
Hopelijk komen deze filmpjes niet terecht in iemand anders zijn handen.(ogen)

Tja, als die filmpjes echt weg zijn heb ik zelf geen idee wat je eraan kunt doen. Ik heb zelf eens een compleet fotoalbum van m’n vorige telefoon verwijderd, per ongeluk, maar ik was allerminst blij met m’n actie.

Maar ik denk dat de kans niet groot is dat de filmpjes bij iemand anders terechtkomen, tenzij ze ook op je telefoon stonden opgeslagen en je ze er niet vanaf hebt gehaald voordat je je telefoon inleverde.

Ik heb wel een link gevonden m.b.t. verwijderde data van je geheugenkaart, wat je mogelijk terug kunt halen: Welkom bij Geheugenkaarten.nl! - Gewiste foto's terughalen

Oeps, twee keer dezelfde post. :redface:

Sorry voor mijn laattijdige reactie;was nasi goreng aan het opwarmen!Zal eens surfen naar deze link;Danechka!bedankt!
he he één van mijn favorite wordt gespeeld op de radio!sweet louise van Ironhorse!! ken jij deze groep Danechka?

Graag gedaan! Succes en ik hoop dat je er iets aan hebt.

Wat vind je van deze groep(goeie ouwe gouwe!!)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Q3ip6gwQo6k” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>