Ach de honden kunnen er maar goed bij varen.lol2
Heb maar een pak nasi goreng opgewarmd.
Nasi goreng is ook lekker! Hoop dat het gesmaakt heeft.
Het liedje België is trouwens leuk, dat heb ik eens gedaan met Sing Star.
Het is muziek dat me vrolijk maakt als ik ergens staat de wachten in één of andere vliegveld!
Het was nasi goreng van den Aldi ha ha ha !! maar wel met een pot curry van Albertje Heyn.
Haha, niks mis mee toch? Ik koop er zelf niet, maar ik geloof best dat het allemaal wel lekker is. Bij de AH kom ik wel vaker… Kan ik tenminste Disney poppetjes sparen, haha.
Maar van “België” word je inderdaad vrolijk, leuke tekst, lol.
Wat doet je dan ermee met die Disney poppetjes?
hier een clip van het goede doel!
Btw:ik heb je foto gezien in je profiel,niet van plan om een modellencariere te beginnen,Danechka?
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“vFo428N7xec” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
De clip is leuk, ik krijg meteen zin om het weer met Sing Star te doen maar alleen is ook zo saai, en waarschijnlijk zijn m’n ouders er ook niet blij mee.
Overigens zijn die Disney poppetjes gewoon cool, ik ben ergens nog gewoon een klein kind. ![]()
Maar modellencarrière? Gaan we flirten georgessiam? Haha, nee grapje. Een modellencarrière is (denk ik) niet voor mij weggelegd, ik ben niet echt lang (1m64) en dat is toch het ideale beeld in de modellenwereld? Lang en dun. Het is ook niet mijn ambitie, ik word liever ‘gewoon’ docente.
Flirten?gohhh Danechka,als ik 25 jaar jonger was misschien,maar ik heb altijd al een thaise vriendin of vrouw gehad in mijn leven.
Neen het viel me op dat je er mooi uitziet op foto,dit was bedoeld als een complimentje!
Het was ook maar een grapje hoor.
Bedankt voor je complimentje!
Je valt dus duidelijk meer op de Aziatische look, dat kan. Ik zei altijd dat ik absoluut geen blonde jongen wilde… Maar wat heb ik? Een vriend met blond haar.
Anyway, ik heb ook naar “Kronenburg Park” geluisterd en het kwam me bekend voor, leuk liedje! Nogmaals bedankt.
Ik duik dan nu m’n bed in en ga nog even naar een documentaire kijken, over HIV in Rusland.
okay Danechka,nog een goede nachtrust toegewenst!
En niet teveel met de Disney poppetjes spelen!lol2 (grapje)
Haha, het gaat van het ene naar het andere uiterste: Naar een serieuze documentaire kijken en vervolgens met Disney poppetjes spelen… Ik zal me inhouden. ![]()
Jij ook een goede nachtrust gewenst georgessiam!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“7X_QjrfFDXE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Let ik heel even niet op staat er in eens een van mijn fav bands tussen ![]()
Gerad Way is al weer enige jaren getrouwd is met LynZ - de bassist dame van MSI die ik poste in #141 - Het stel heeft samen ook al een dochtertje.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=9C76Rv-3L-4[/ame]
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=k6EQAOmJrbw&ob=av2e[/ame]
Wist ik niet!
My Chemical Romance is niet echt mijn één van mijn favoriete bands, maar een aantal liedjes bevallen me wel zoals “I don’t love you” dus.
Zaan & Danechka, goede morgen (13.34), hier is iets om op lege maag te krijgen…[ame=“- YouTube”]- YouTube
En, iets over me…[ame=“Crazy Girl - YouTube”]Crazy Girl - YouTube
Sorry, de korte versie…hier komt de echte…http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=KZ8gBhhB7Pc
Reno…“been there, done that”, mooi plaats aan de meer …zeker de moeite om te bezoeken[ame=“All The Way To Reno (You're Gonna Be A Star) (Official Music Video) - YouTube”]All The Way To Reno (You're Gonna Be A Star) (Official Music Video) - YouTube
ik ga de winkel sluiten want dit verdomd machine wilt niet presteren zoals het hoort…[ame=“chemical brothers in dust we trust - YouTube”]chemical brothers in dust we trust - YouTube