<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“rx8NYLBDU4k” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“YVCifm2UPC0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Ik kom ff piepen op de rockamenie forum! heb het momenteel heel druk,zal morgen een paar filmpjes plaatsen.
Nu kruip ik mijn sofa in en kom er niet meer uit(mijn batterij is leeg)
tot morgen iedereen
georges.
Installeer je lekker en denk vooral aan Seychelles…
Tot morgen, Georgy !
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“WIXg9KUiy00” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
[ame]- YouTube
Geen clip, maar goed geluid…
Zal hem eens rustig beluisteren,Zaan!![]()
Super ! Wie zou voor me muziek draaien als je niet bent (op vakantie, werken, enz) ? Ik zal je missen als ik moet aan mijn artikels werken en er is alleen stilte…
Thaise meidenband die ik live zag in het Siam Center.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“aWJ2JJChNwc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Ik moet ook “silence” houden want mijn echtgenoot is op de sofa in slaap gevallen…de gelukzak !
Tot straks,
Sopy:smile::chin:
Hoeveel entree moest je toen betalen Zaan?
Entree??? Dit was gewoon gratis op de BG van Siam Discovery :cheer:
Zoals beloofd aan Danechka een paar nederlandstalige liedejes die ik op mijn I-pod heb staan.
Drukwerk:Je loog tegen mij
Doe maar:De bom
Frank Boeyen groep:kronenburg park
Andre Hazes:Zeg maar niets meer
Het goede Doel:Belgie.
btw:heb mijne biefstuk maar weggegooid,hij was niet te eten!
Bedankt georgessiam! Mijn vader is een echte André Hazes fan, dus zijn liedjes ken ik wel. ![]()
De mosterd heeft dus niet geholpen, zonde van die biefstuk!