Kindercocktail…nooit van gehoord…maar een lekkere “margarita”, wel; en onze Zaan, wat drinkt hij?:cheer:
Wat wil je drinken, Zaan vriend op onze vriendschap?
Haha, dat is gewoon limonade met een leuk kleurtje om de kinderen het idee te geven dat ze ook aan een ‘echte’ cocktail zitten. Aangezien ik de afgelopen dagen ziek ben geweest gaat mijn voorkeur dus uit naar iets zonder alcohol.
“Hangover”? Nooit goed, maar ik ken een pharma product, die alleen in VK de vinden is en ik zal een doos meebrengen…OK?
Nee, het begon vrijdag, geen ‘hangover’ dus, maar buikgriep.
Dan is het “shitty”, letterlijk en figuurlijk…
Ja dat gebeurd ook wel eens. Ik gaf iets van 100 euro uit voor een concert van Bob Dylan, was ook in de HMH - weggegooid geld ![]()
Doe maar een flesje hiervan…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“PUOP5h6wacI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“BTDwIN9oLvY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“TehFZ38kt6o” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“BBtLMLQfiRo” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ETPo6hOo9E0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Hi vriend
Ik heb zo druk…maar als ik muziek bij krijg, het is gewoon fantastisch !
Bedankt en :kus:
Een overbelaste reptiel
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“1iwC2QljLn4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“INgXzChwipY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>