Hey Georgy
I heb je wat muziek verstuurd, ik weet niet wat je van vindt…ik wou je vrolijker maken, na een zware werkdag…
Groetjes
een reptiel>>>
Iets minder lang geleden. Samen met de striptease op “the Jack” was dit wel een hoogtepunt.
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“PdWpqviu66Q” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
In 2009 waren er ook slechte concerten, waarvan dit er 1 is…
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“zOoJgHO3ezE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
In een zomerse bui dus…
Dat mag je wel zeggen dat ik vandaag een erg zware werkdag had,voel mijne rug niet meer!
Zal echt blij zijn dat het vrijdagavond is,zodat ik wat kan recuperen.
btw:mooie clipjes,zal ze straks rustig beluisteren na het eten.
Beetje rustig aan he, je rug moet nog een tijdje mee…
Voldoende rust pakken en goed herstellen!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ffCmFDzaYyQ” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“1XySGeNIdY0” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Dat zal ik zeker doen,bedankt!![]()
Welkom back, Zaan,
Ik bid je aan mijn vrienschap zolang als de speelregels gerespecteerd zijn, dan is alles OK.
"No more hard feelings, just collegues, OK?
Groetjes
Sopirla>>>
Wat pittig. De spelregels ken ik wel.
En die “hard feelings” had ik al niet meer, dat was al rechtgezet ![]()
OK, dear collegue en…no more worries.
Ik heb mijn eigen e-mail gezien die ik naar je gestuurd heb…er zijn wat fouten in maar sorry, ik ben zeer moe.
Groetjes
Sopirla>>>
[ame=“Pink Floyd - Another Brick In The Wall(Live) - YouTube”]Pink Floyd - Another Brick In The Wall(Live) - YouTube
Voor Zaan, you and I and everybody is a brick in the wall:cheer:
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ffo4tzU0rUc” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Ik vermoed dat we alle 3 in dit liedje een cocktail kunnen drinken, niet?
Wat is mooier dan “Je t’aime” ?
Een reptiel die Soppy heet,>>>
Ik ga dan voor een kindercocktail, santé! :biggrin: